Команда Інституту споживчих експертиз провела масштабну перевірку 15 мереж автозаправних станцій в Україні, зосередившись на точності видачі дизельного пального. Результати дослідження здивували — хоча побоювання щодо системного недоливу були поширеними, на практиці ситуація виявилась не такою критичною, пише Автопілот.
Згідно з даними дослідження, майже половина перевірених АЗС не лише не занижувала обсяг відпущеного пального, а навпаки — видавала трохи більше, ніж зазначено. Найщедрішою мережею стала WOG, де експерти зафіксували перелив у середньому на 0,75%.

Позитивні результати також показали такі мережі: KLO, PARALLEL, ОККО, AVANTAGE 7, СЛОН і UPG — у них видача пального відповідала стандартам або перевищувала їх.
А от порушення виявлено лише у двох мережах — СВОЇ та БРСМ-нафта. Саме там зафіксовано недолив пального, що може викликати занепокоєння у споживачів.

Для об’єктивності аналізу всі зразки пального було передано до незалежної лабораторії, де їх досліджували відповідно до технічних вимог.
Експерти відзначили, що високий рівень конкуренції на ринку АЗС мотивує операторів дотримуватись прозорих і чесних стандартів. У свою чергу, такі перевірки підвищують довіру водіїв і стимулюють мережі поліпшувати якість обслуговування.
Тож, хоча окремі випадки порушень все ж були виявлені, загальна ситуація на українських АЗС свідчить про позитивну динаміку та відповідальність більшості гравців ринку.