Відомий автомобільний експерт попередив покупців вживаних автомобілів про потенційні проблеми з певними двигунами Ford, які можуть призвести до значних витрат на ремонт. За словами Гранта, автора YouTube-каналу Scottish Car Clan, слід уникати моделей Ford, випущених до 2019 року, з 1,0-літровим двигуном EcoBoost. Цей двигун, хоч і відомий своєю компактністю, має конструктивну особливість, яка може призвести до серйозних проблем, інформує Автопілот.

Проблема полягає в тому, що гумовий ремінь ГРМ, розташований всередині двигуна, контактує з гарячим моторним маслом. Це призводить до того, що ремінь з часом руйнується, а дрібні частинки гуми потрапляють в масляну систему, закупорюючи маслоприймачі та канали. Це, у свою чергу, може призвести до недостатнього змащення двигуна та його критичного пошкодження.

Двигун встановлювався на деякі з найпопулярніших Ford того часу, включаючи Fiesta

Хоча Ford рекомендує міняти ремінь ГРМ кожні 10 років або 240 000 км, досвід багатьох власників показав, що це може бути недостатньо. Деякі експерти радять скоротити інтервал заміни до 8 років або 130 000 км.

Однак, є й хороші новини. Фахівець зазначає, що Ford виправив цю проблему у 2019 році, випустивши оновлену версію двигуна EcoBoost, в якій використовується більш надійний ланцюг ГРМ. Хоча ці новіші двигуни виявилися менш проблемними, остаточні висновки можна буде зробити лише з плином часу.

На ворд Ford Focus 2016 також встановлювався 1,0-літровий двигун EcoBoost

Отже, покупцям вживаних Ford слід бути обережними та уникати моделей з 1,0-літровим двигуном EcoBoost, випущених до 2019 року.

Ось повний перелік автомобілів Ford випущених до 2019 року, на які встановлювався 1,0-літровий двигун EcoBoost:

  • Ford Fiesta
  • Ford Focus
  • Ford EcoSport
  • Ford B-Max
  • Ford C-Max
  • Ford Mondeo
  • Ford S-Max
  • Ford Galaxy
  • Ford Kuga
  • Ford Tourneo/Transit Connect
  • Ford Tourneo/Transit Courier

Раніше Автопілот назвав звичку, через яку водії ризикують не відкрити двері власного автомобіля.

Exit mobile version