Досвідчені водії давно помітили, що періодичне підвищення обертів двигуна покращує його стабільну роботу та динаміку розгону. За словами моториста сервісного центру, використання високих обертів у допустимому діапазоні сприяє природному очищенню мотора. Проте важливо не перевантажувати силовий агрегат, адже надмірне навантаження може призвести до перегріву та передчасного зношування деталей, пише Автопілот з посиланням на AmperCar.

Якщо автомобіль експлуатується переважно на низьких обертах, у двигуні накопичуються вуглецеві відкладення, які поступово погіршують його ефективність. Тривала робота на максимальних обертах також небезпечна — через високі температури знижується ефективність мастила, що створює додаткові ризики для механізму.

Оптимальним способом підтримання чистоти двигуна є періодичне підвищення обертів у межах безпечного діапазону. У камерах згоряння при високій температурі свіжі відкладення ефективно спалюються, а розігріте мастило під тиском вимиває забруднення. Це сприяє підтриманню стабільної роботи всіх компонентів двигуна.

Якщо автомобіль часто використовується для поїздок трасою, мотор очищується природним шляхом. Під час обгонів і прискорень відкладення згоряють, а система мастила працює максимально ефективно. Водночас міська їзда зі стабільно низькими обертами сприяє накопиченню забруднень у двигуні, що з часом може негативно вплинути на його динаміку та витрату пального.

Щоб уникнути цих проблем, фахівці рекомендують кожні 100 км пробігу піднімати оберти бензинового двигуна до 4-5 тисяч і утримувати їх 2-3 хвилини. Цю процедуру варто виконувати на відкритих ділянках дороги, де немає частих зупинок. Якщо автомобіль оснащений автоматичною коробкою передач, зручним варіантом стане активація спортивного режиму, що автоматично підвищить оберти двигуна.

Регулярне застосування такої методики не лише запобігає утворенню вуглецевих відкладень, але й покращує роботу каталізатора. Підвищена температура сприяє спалюванню нагару у вихлопній системі, що позитивно впливає на чистоту вихлопних газів і загальний стан двигуна.

Exit mobile version