Поширена серед автомобілістів приказка про те, що часте миття машини може “змити фарбу”, насправді є міфом, що не відповідає дійсності щодо сучасних лакофарбових покриттів. Сьогоднішні автомобільні фарби розроблені таким чином, щоб бути стійкими до впливу води, і звичайна регулярна мийка не становить для них загрози. Проте, як зазначають фахівці, ризик пошкодження лакофарбового шару все ж існує, але пов’язаний він не з самою водою, а з неправильною технікою миття та використанням невідповідних засобів, інформує Автопілот.
Найбільшу небезпеку для автомобільної фарби становлять жорсткі губки та щітки, абразивні миючі засоби, а також надмірний тиск води, особливо якщо лакофарбове покриття вже має певні пошкодження або є зношеним. Старі автомобілі, чий лакофарбовий шар з часом стає тоншим, є більш вразливими до таких агресивних методів.
Професійні автодетейлери підкреслюють, що сама по собі частота миття не є шкідливою, якщо вона проводиться акуратно та з використанням м’яких матеріалів і неагресивних засобів. Високий тиск води теоретично може відшарувати фарбу в місцях, де вже порушена її адгезія до кузова, але такі випадки є досить рідкісними.
Окремо фахівці нагадують про те, що регулярне полірування автомобіля передбачає поступове зняття тонкого верхнього шару лаку. Тому зловживати цією процедурою не рекомендується, особливо якщо автомобіль не має додаткових захисних покриттів, таких як воскові або керамічні склади.
Оптимальним інтервалом для миття автомобіля вважається один раз на 3-5 тижнів, залежно від умов його експлуатації та рівня забруднення. Для забезпечення додаткового захисту лакофарбового покриття від шкідливого впливу ультрафіолетового випромінювання та агресивних забруднень рекомендується використовувати спеціальні воскові або керамічні захисні склади, які допомагають зберегти блиск та цілісність фарби на довгий час.
Раніше Автопілот розповів, чому не можна мити автомобіль в сонячний день та ще 5 табу для водіїв