Багато автомобілістів навіть не замислюються, що звичайна заправка під час дощу може обернутися неприємними наслідками. Проте ті, хто має великий водійський досвід, добре знають: заправлятися в негоду — ризиковано для автомобіля, гаманця і навіть життя, пише Автопілот.

Все починається з відкритого паливного бака. Під час дощу, особливо сильного або з вітром, вода легко проникає всередину. Звісно, декілька крапель не спричинять катастрофу, але при регулярному потраплянні вологи ситуація стає критичною. Вода, будучи важчою за бензин, осідає на дні бака, поступово потрапляє в паливну систему і провокує корозію, засмічення форсунок та перебої в роботі двигуна.

Ще гірше, коли волога потрапляє не з повітря, а зсередини заправки. Підземні резервуари АЗС мають з часом мікротріщини, крізь які під час дощу вода просочується в пальне. Як результат — ви заливаєте в бак суміш бензину з водою, яка може пройти навіть через фільтри. Витрата пального зростає, а ефективність згоряння знижується. Двигун працює з перебоями, а ви платите повну ціну за знижений результат.

Не менш важливим є і питання безпеки. Мокра підошва легко ковзає на плитці чи бетоні заправочної станції. Металеві частини колонок стають особливо небезпечними в грозу — є ризик ураження струмом. До того ж, статична електрика, що накопичується на одязі, може спричинити іскру, якщо ви торкаєтеся паливного лючка мокрими руками в поспіху.

Саме тому досвідчені водії, побачивши дощ, пережидають негоду у машині або поруч у кафе. Вони добре знають, що кілька хвилин очікування — це набагато краще, ніж дорогий ремонт або аварійна ситуація. Оптимальним варіантом також є заправка на станціях із навісами, де ризик мінімальний.

Коли сонце знову з’явиться на небі, волога випарується, тиск у резервуарах стабілізується, а паливо повернеться до норми. І тоді ваша поїздка буде безпечною, а двигун — вдячним.

Exit mobile version