Close Menu
    Facebook
    Автопілот
    • Компанії
    • Автомобілі
    • Технології
    • Поради водіям
    • Огляди та тести
    • Автоспорт
    • Курйози на дорогах
    Автопілот
    Home»Поради водіям»Чому не можна тримати руки на кермі «на 10 і 2»
    Поради водіям

    Чому не можна тримати руки на кермі «на 10 і 2»

    Володимир ТкаченкоВолодимир Ткаченко16 Квітня, 2025
    Facebook Twitter Telegram Copy Link

    Досі вважаєте, що руки на кермі в позиції «10 і 2» — це стандарт безпеки? Настав час переглянути цю звичку. Колись вона була логічною, коли кермо справді потребувало фізичних зусиль. Але сучасні авто і технології перетворили цей «еталон» на потенційно небезпечну помилку, пише Автопілот.

    Що не так із положенням «10 і 2»

    У більшості сучасних машин є подушки безпеки. При аварії вони розкриваються з шаленою швидкістю й силою. Якщо руки розташовані високо, саме вони першими потрапляють під удар — із ризиком переломів, вивихів і навіть травм обличчя. Це не вигадка, а реальні випадки з практики аварій.

    До того ж, сучасне кермове управління стало значно легшим завдяки гідропідсилювачам та електроніці. Немає потреби «виборювати» кожен поворот. Оптимальне положення рук сьогодні — «на 9 і 3» або навіть «на 8 і 4». Це гарантує кращу реакцію, маневреність і знижує ризик травм.

    Положення рук «на 10 і 2» створює ілюзію контролю. Але коли трапляється щось несподіване, водій витрачає дорогоцінні секунди на зміну хвата. А це критично в екстреній ситуації.

    Натомість руки нижче дають змогу одразу й точно діяти — без зайвих рухів і втрати контролю.

    Багатьох досі вчать «по класиці», не враховуючи, що конструкція авто змінилася. Але технології розвиваються швидше за навчальні програми. Тому варто довіряти не лише досвіду, а й сучасним знанням з безпеки.

    Звикайте тримати руки трохи нижче — на «9 і 3». Лікті мають бути злегка зігнуті, плечі — розслаблені. Ви відразу відчуєте кращу стабільність і контроль над машиною, особливо на поворотах або в стресових ситуаціях.

    Сучасне водіння — це не сила, а точність. І ваше життя може залежати не від того, як вас навчили, а від того, як швидко ви адаптуєтесь до нових умов.

    Підписуйся на наш Telegram-канал

    водіння Положення рук «на 10 і 2»

    Читайте також

    Чому в спеку не можна заливати бак “до повного”

    31 Травня, 2025

    Про що свідчить поява цукрового хімічного запаху під час запуску автомобіля

    31 Травня, 2025

    Автомобіль не заведеться: який індикатор на приладовій панелі попереджає про серйозну поломку

    31 Травня, 2025

    НОВЕ

    Чому в спеку не можна заливати бак “до повного”

    31 Травня, 2025

    Про що свідчить поява цукрового хімічного запаху під час запуску автомобіля

    31 Травня, 2025

    Volkswagen оновив свій бестселер, і це зовсім не автомобіль

    31 Травня, 2025
    Facebook Telegram
    © 2025 AVTOPILOT.com.ua.

    "Автопілот" пропонує огляди, поради, новини зі світу автомобілів, зокрема останні новинки автоіндустрії, технологічні інновації, а також практичні поради для водіїв. Відвідувачі можуть знайти інформацію про автомобілі різних марок, порівняльні тести, а також деталі про участь автовиробників у різноманітних подіях та автоспорті. Avtopilot.com.ua ділиться курйозними історіями з доріг та надає експертні огляди на актуальні теми, що стосуються кожного автомобіліста.

    Копіювання текстів або зображень, поширення інформації Avtopilot.com.ua у будь-якій формі забороняється без письмової згоди адміністрації. Цитування матеріалів сайту Avtopilot.com.ua дозволено за умови відкритого для пошукових систем гіперпосилання на конкретний матеріал не нижче другого абзацу.

    Контакти

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.