Водії, автомобілі яких обладнані гідропідсилювачем керма, часто роблять одну серйозну помилку — викручують кермо до упору. Це здається швидким і простим способом для виконання розвороту, але насправді така дія може призвести до значних проблем із системою кермового управління.
Наслідки викручування керма до упору
Коли водій утримує кермо в крайньому положенні занадто довго, у гідравлічній системі автомобіля різко підвищується тиск через надмірний вплив рідини. Це створює значне навантаження на всі елементи системи, що може призвести до наступних проблем:
- Ризик пошкодження патрубків. Через надмірний тиск патрубки системи можуть не витримати і луснути, що вимагатиме заміни.
- Несправності насоса гідропідсилювача. Високе навантаження на насос гідропідсилювача може призвести до його поломки, що спричинить серйозні витрати на ремонт.
- Зниження ефективності гідропідсилювача. Постійні перевантаження можуть зменшити строк служби гідропідсилювача та вплинути на комфорт кермування.
Як уникнути пошкоджень?
Щоб зберегти справність кермової системи, дотримуйтесь таких порад:
- Не утримуйте кермо в крайньому положенні. Якщо довелося викрутити кермо до упору, не тримайте його в такому положенні більше ніж 3 секунди.
- Легко відпустіть кермо. Після викручування трохи поверніть кермо в протилежну сторону, щоб розвантажити систему.
- Слідкуйте за станом гідравлічної системи. Регулярно перевіряйте рівень рідини та стан патрубків, щоб вчасно виявити потенційні проблеми.
Викручування керма до упору може здатися зручним способом маневрування, але така дія несе значні ризики для гідравлічної системи вашого автомобіля. Дотримуючись правил правильного кермування, ви зможете уникнути дорогих ремонтів і забезпечити безпечну експлуатацію вашого транспортного засобу.
Читайте також: Названі поломки, при яких не можна їздити на автомобілі