Дивна поведінка деяких водіїв, які пристібають ремінь безпеки на порожньому пасажирському сидінні, має цілком раціональне пояснення, що криється в особливостях роботи систем безпеки сучасних автомобілів. Багато моделей обладнані датчиками, які визначають, чи зайняте сидіння. Коли система розпізнає присутність пасажира, але ремінь не пристебнутий, вона починає видавати звукові сигнали, що можуть дратувати водія. Щоб уникнути цього, водії вдаються до хитрості: вони пристібають ремінь, тим самим “обманюючи” систему та вимикаючи попереджувальні сигнали, розповідає Автопілот.
Ця практика стає особливо актуальною, коли на пасажирське сидіння кладуть важкі предмети, такі як сумки або телефони, вага яких може активувати датчик присутності. Проте, слід пам’ятати, що пристібання ременя на порожньому сидінні має й негативний аспект: у разі аварії подушка безпеки спрацює, що може бути небезпечно, якщо на сидінні лежать гострі або важкі предмети.

Окрім уникнення звукових сигналів, деякі водії пристібають ремінь, щоб запобігти його бовтанню та ударам об двері або скло. Також, пристебнутий ремінь може слугувати для фіксації вантажу на сидінні, наприклад, коробок або пакетів, запобігаючи їхньому падінню під час різкого гальмування.
Однак, не варто зловживати цим методом. Краще використовувати штатні засоби для відключення датчиків, якщо така функція передбачена в автомобілі, або перевозити важкі предмети в багажнику. Важливо розуміти, що ремінь на порожньому сидінні – це тимчасовий захід, а не заміна правил безпеки. Основне призначення ременів безпеки – захист життя та здоров’я водія та пасажирів, а не заглушення звукових сигналів.
Раніше механік пояснив, що буде, якщо довго їхати на задньому ходу.