Close Menu
    Facebook
    Автопілот
    • Компанії
    • Автомобілі
    • Технології
    • Поради водіям
    • Огляди та тести
    • Автоспорт
    • Курйози на дорогах
    Автопілот
    Home»Поради водіям»Експерт із вживаних авто закликав уникати моделей із цим проблемним двигуном
    Поради водіям

    Експерт із вживаних авто закликав уникати моделей із цим проблемним двигуном

    Володимир ТкаченкоВолодимир Ткаченко27 Липня, 2025
    Facebook Twitter Telegram Copy Link
    Wenhao Ruan / Unsplash

    Попередження про потенційно катастрофічну проблему з одним із найпопулярніших двигунів Ford. Йдеться про 1,0-літровий агрегат EcoBoost, який може приховувати серйозний конструктивний недолік. Експерти застерігають, що проблема стосується переважно вживаних автомобілів, таких як Ford Focus та Fiesta, випущених до 2019 року, і може призвести до повного виходу двигуна з ладу, інформує Автопілот з посиланням на Express.co.uk.

    Власник популярного YouTube-каналу, присвяченого автомобілям, назвав одну з версій цього двигуна чи не найгіршою на ринку. За його словами, які підтверджують і інші автомобільні експерти, він особисто зіткнувся з безліччю випадків, коли власникам доводилося повністю міняти силовий агрегат, що ставало для них справжнім фінансовим ударом. Особливе занепокоєння викликає рання модифікація двигуна, відома під внутрішнім кодом “Fox”.

    Корінь проблеми полягає в унікальній, але, як виявилося, ризикованій конструкції. У двигуні EcoBoost використовується гумовий ремінь газорозподільного механізму (ГРМ), який занурений безпосередньо в моторне мастило. Інженери називають таку систему “мокрим ременем”. З часом та під впливом високих температур і агресивного середовища мастила, гума починає руйнуватися та розпадатися на дрібні частинки.

    Ці фрагменти гуми потрапляють у систему змащення. Вони забивають масляні канали та сітку маслоприймача, що призводить до критичного зниження тиску мастила в системі. Цей стан, відомий як масляне голодування, є смертельним для будь-якого двигуна внутрішнього згоряння. Без належного змащення рухомі частини, такі як колінвал, поршні та турбокомпресор, швидко зношуються і виходять з ладу.

    Наслідки для автовласників виявляються катастрофічними. Ремонт або повна заміна двигуна є однією з найдорожчих процедур в обслуговуванні автомобіля. Багато людей, які придбали вживаний автомобіль з таким двигуном, навіть не підозрюють про ризик, поки не стає занадто пізно. Експерт підкреслює, що бачив безліч клієнтів, які були змушені викласти величезні суми за ремонт машин, якими вони володіли зовсім недовго.

    Інформацію про ненадійність підтверджують і фахівці. Згідно з даними авторитетних механіків, літровий двигун EcoBoost має й інші слабкі місця. Зокрема, моделі, випущені в період з 2011 по 2014 рік, часто страждали від витоків охолоджувальної рідини, що призводило до перегріву та, в деяких випадках, до тріщин у блоці циліндрів. Також фіксувалися проблеми з виходом з ладу турбокомпресорів, що теж може бути пов’язано з недостатнім змащенням.

    Щоб мінімізувати ризики, експерти наполегливо радять власникам автомобілів з двигуном EcoBoost приділяти максимальну увагу обслуговуванню. Ключовим фактором є часта та своєчасна заміна моторного мастила. Через високе навантаження турбонаддуву мастило в цих двигунах деградує швидше. Рекомендується використовувати виключно високоякісне синтетичне мастило, що відповідає специфікаціям Ford, і суворо дотримуватися, а краще навіть скорочувати, рекомендовані інтервали заміни.

    Представники компанії Ford, у свою чергу, прокоментували ситуацію. Вони заявили, що впевнені в надійності технології EcoBoost за умови дотримання всіх встановлених рекомендацій з технічного обслуговування. Компанія готова розглядати кожен випадок окремо та надавати підтримку чи компенсацію клієнтам, які зіткнулися з проблемами двигуна, за умови наявності повної сервісної історії для автомобілів віком до десяти років та з пробігом менше 150 тисяч миль.

    Підписуйся на наш Telegram-канал

    Ford EcoBoost 1.0 Ford Fiesta Ford Focus заміна двигуна масляне голодування проблеми з двигуном ремінь ГРМ в маслі

    Читайте також

    Чим відрізняються оливи для дизельних і бензинових двигунів

    27 Липня, 2025

    Запотівання скла в авто: що робити, якщо кондиціонер тільки погіршує ситуацію

    27 Липня, 2025

    Чому з-під капота пахне гаром: головні причини і що робити

    27 Липня, 2025

    НОВЕ

    Чим відрізняються оливи для дизельних і бензинових двигунів

    27 Липня, 2025

    Експерт назвав найнадійніший позашляховик із пробігом

    27 Липня, 2025

    Експерт із вживаних авто закликав уникати моделей із цим проблемним двигуном

    27 Липня, 2025
    Facebook Telegram
    © 2025 AVTOPILOT.com.ua.

    "Автопілот" пропонує огляди, поради, новини зі світу автомобілів, зокрема останні новинки автоіндустрії, технологічні інновації, а також практичні поради для водіїв. Відвідувачі можуть знайти інформацію про автомобілі різних марок, порівняльні тести, а також деталі про участь автовиробників у різноманітних подіях та автоспорті. Avtopilot.com.ua ділиться курйозними історіями з доріг та надає експертні огляди на актуальні теми, що стосуються кожного автомобіліста.

    Копіювання текстів або зображень, поширення інформації Avtopilot.com.ua у будь-якій формі забороняється без письмової згоди адміністрації. Цитування матеріалів сайту Avtopilot.com.ua дозволено за умови відкритого для пошукових систем гіперпосилання на конкретний матеріал не нижче другого абзацу.

    Контакти

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.