Зірка популярного шоу про реставрацію класичних автомобілів Wheeler Dealers Майк Брюер розповів про одну деталь, яку практично неможливо ідеально відремонтувати на вживаному авто, як би не старалися власники. За його словами, пошкодження ніші для запасного колеса майже завжди залишає незворотні сліди, що робить її ключовим індикатором для перевірки машини перед покупкою, інформує Автопілот з посиланням на Express.co.uk.

Експерт наголошує, що будь-які спроби вирівняти метал у цій зоні до заводського стану будуть марними, якщо автомобіль зазнав удару ззаду. Це одночасно є проблемою для тих, хто намагається приховати сліди ДТП, і благословенням для уважних покупців. Брюер зізнається, що ніша для запаски — одне з перших місць, куди він заглядає під час огляду авто, адже стан цієї зони красномовно свідчить про минуле транспортного засобу.

Телеведучий пояснює причину такої складності. «Подивіться на нішу для запасного колеса. Коли ви відкриваєте багажник і заглядаєте всередину, ви бачите деталь, яка була виготовлена на заводі методом штампування, тому вона має ідеально круглу форму», — зазначає Майк. Після сильного удару в задню частину автомобіля відновити цю складну геометрію практично нереально.

«Неважливо, наскільки ви вправний майстер з рихтування, навіть найкращий у світі фахівець не зможе повернути цій деталі її первозданний вигляд», — стверджує Брюер. Саме тому для досвідченого покупця огляд цього відсіку стає швидким та надійним способом виявити, чи потрапляв автомобіль у серйозну аварію. Навіть якщо зовнішній ремонт виконано бездоганно, сліди деформації всередині залишаться.

Хоча кузовні роботи можуть візуально приховати наслідки зіткнення, фінансові витрати на такий ремонт можуть бути значними. Наприклад, згідно з даними про вартість кузовного ремонту, усунення пошкоджень бампера може коштувати водіям сотні, а то й тисячі гривень, залежно від ступеня деформації. Незначні дефекти можуть обійтися умовно в 3000 гривень, тоді як середні та серйозні пошкодження задньої частини авто можуть сягати 18 000 – 35 000 гривень.

Однак найбільша проблема для продавця — це не вартість ремонту, а подальша втрата ринкової ціни автомобіля. Експерти наголошують, що будь-які структурні пошкодження, які потребують заміни панелей, неминуче знижують загальну оціночну вартість. Фахівці з оцінки транспортних засобів підкреслюють, що такі дефекти призводять до «середньої» втрати вартості, що може становити тисячі, якщо не десятки тисяч гривень.

Існують навіть спеціалізовані юридичні фірми, які займаються питаннями зниження вартості. За їхніми оцінками, автомобіль, що побував у ДТП, в середньому втрачає близько 33% своєї вартості. Таким чином, простий огляд ніші для запасного колеса може не лише вберегти від невдалої покупки, але й стати вагомим аргументом для торгу, виявивши факт ремонту, про який продавець волів би промовчати.

Exit mobile version