Якщо здається, що бензин у вашому автомобілі випаровується на очах, а перевірка тиску в шинах, стану свічок та повітряного фільтра не дала результатів, можливо, винуватець ховається там, де його найменше очікуєш. Мова йде не про пробитий паливний бак чи негерметичні форсунки, а про головного “тихого пожирача” пального, який часто переховується у системі електропостачання автомобіля, а точніше – у паразитному споживанні струму після вимкнення запалювання, розповідає Автопілот.

Який же зв’язок між електрикою та бензином? Зв’язок прямий і неочевидний. Коли ви глушите двигун, більшість електричних споживачів повинні “засинати”, тобто припиняти споживати струм. Однак, іноді цього не відбувається. Старий або неякісний блок управління, наприклад, магнітоли чи сигналізації, несправний генератор (точніше, його діодний міст), реле, що підклинює, або навіть банально забуте вимкнене салонне світло – все це може непомітно розряджати акумуляторну батарею (АКБ) під час стоянки.

При наступному запуску двигуна генератору доводиться набагато довше та інтенсивніше працювати, щоб заповнити заряд АКБ, втрачений за час стоянки

Чому це впливає на витрату палива? Тому що при наступному запуску двигуна генератору доводиться набагато довше та інтенсивніше працювати, щоб заповнити заряд АКБ, втрачений за час стоянки. А генератор, як відомо, приводиться в дію ременем від двигуна. Чим більше навантаження на генератор (чим сильніше він “тягне” струм для зарядки), тим більший опір він створює обертанню колінчастого валу двигуна. Відповідно, мотору потрібно більше палива, щоб подолати цей підвищений опір і підтримувати стабільні оберти. Ця додаткова витрата палива на компенсацію втрат від паразитного струму і є тим самим “прихованим пожирачем” бензину.

Як же виявити цього “пожирача”? Є простий спосіб: через кілька годин після стоянки автомобіля (найкраще залишити його на ніч) виміряйте струм витоку на знятій мінусовій клемі АКБ за допомогою мультиметра. Нормальні показники струму витоку повинні бути до 50-70 мА (0,05-0,07 А). Якщо показники вищі – починайте по черзі виймати запобіжники з блоку, спостерігаючи, коли струм впаде до норми. Таким чином ви зможете знайти проблемний електричний ланцюг, який спричиняє паразитний розряд.

Усуньте несправність у знайденому ланцюзі, і ви побачите, як витрата бензину прийде в норму. Дивно, як маленька, майже непомітна електрична проблема може так відчутно бити по кишені через зайві літри пального!

Раніше Автопілот розповів, який колір автомобіля найбільше люблять “бомбардувати” птахи.

Exit mobile version