Водії постійно шукають способи заощадити на пальному, і, схоже, експерти з водіння розкрили цікавий секрет, прихований у деяких автомобілях. Виявляється, простим натисканням “секретної кнопки” можна активувати спеціальний режим, що автоматично оптимізує роботу двигуна і трансмісії для максимальної економії пального, розповідає Автопілот.

Ця “екологічна кнопка” змінює алгоритм роботи двигуна таким чином, щоб забезпечити більш плавний розгін. Вона досягає цього за рахунок швидшого перемикання коробки передач на вищі передачі та повільнішого переходу на нижчі, підтримуючи оберти двигуна на якомога нижчому рівні. Крім того, цей режим повністю відключає подачу палива під час уповільнення, що є значним фактором економії.

Хоча ця функція присутня в багатьох автомобілях, у Hyundai, наприклад, вона має назву Active ECO і активується спеціальним перемикачем на приладовій панелі, розташованим ліворуч від керма. Провідний автомобільний експерт пояснює читачам автомобільного порталу Автопілот, що активація цього режиму відображається на панелі приладів і “працює, регулюючи режим перемикання передач, схеми перемикання, а потім реакцію двигуна”. Він зазначає, що хоча це може трохи знизити динамічні характеристики автомобіля, економія під час керування буде значною.

Такі відомі автомобільні бренди, як Ford, Honda, Hyundai, Kia, Lexus, Toyota та Volvo, пропонують режими Eco або Econ, хоча варто зазначити, що вони доступні не на всіх сучасних моделях

Такі відомі автомобільні бренди, як Ford, Honda, Hyundai, Kia, Lexus, Toyota та Volvo, пропонують режими Eco або Econ, хоча варто зазначити, що вони доступні не на всіх сучасних моделях. Цікаво, що раніше Hyundai заявляла про можливе збільшення економії пального до 7% завдяки цій системі. Проте, Ford зробив ще сміливішу заяву, стверджуючи, що їхній Focus 2012 року, при дотриманні рекомендацій щодо водіння в еко-режимі, може заощадити до 24% пального.

Окрім еко-режиму, деякі автомобілі пропонують й інші налаштування, що регулюють роботу двигуна та трансмісії. Це можуть бути звичайний та спортивний режими, які, крім впливу на силовий агрегат, можуть також змінювати відчуття керма та налаштування підвіски, надаючи водію гнучкіші можливості для адаптації до різних умов водіння.

Раніше Автопілот показав кнопку в автомобілі, яку небезпечно використовувати довше 20 хвилин.

Exit mobile version