Автомобільні експерти розповіли, який із відомих способів запуску двигуна за сівшого акумулятора є найоптимальнішим. Ці поради стануть у пригоді водіям, які не можуть самостійно вирішити проблему без сторонньої допомоги.
Використання пуско-зарядного пристрою (ПЗП)
Найкращим і найефективнішим рішенням у такій ситуації є пуско-зарядний пристрій (ПЗП).
- Для запуску двигуна необхідно під’єднати клеми ПЗП до акумулятора, дотримуючись полярності.
- Виставте струм на 15-20А, щоб запустити двигун.
- Після успішного запуску від’єднайте клеми ПЗП від акумулятора.
Цей спосіб особливо зручний для водіїв авто з автоматичною коробкою передач (АКПП), оскільки відпадає необхідність у пошуку іншого автомобіля для “прикурювання”.
Метод “прикурювання” від іншого авто
Якщо ПЗП немає під рукою, залишається “прикурити” автомобіль від іншого транспортного засобу.
- Підвезіть автомобіль-донор якнайближче до машини з розрядженим акумулятором.
- З’єднайте акумулятори спеціальними дротами, дотримуючись полярності.
- Дайте автомобілю-донору попрацювати близько 20 хвилин, щоб підзарядити сівший акумулятор.
- Пам’ятайте, що дроти повинні бути ізольованими та якісними.
Запуск за допомогою розгону або “з штовхача”
Цей метод підходить для механічної коробки передач.
- Вичавіть педаль зчеплення та увімкніть третю передачу.
- Залучіть помічників для штовхання автомобіля або скористайтеся спуском з уклону.
- Під час досягнення швидкості 10-15 км/год плавно відпустіть зчеплення та додайте обертів за допомогою педалі газу.
- Після запуску двигуна дайте йому попрацювати 5-10 хвилин на холостих обертах.
Запуск двигуна буксируванням
Цей метод простіший, ніж “штовхач”, але потребує допомоги іншого автомобіля та міцного буксирувального троса.
- Приєднайте трос до машини та розпочніть буксирування.
- Розганяйте автомобіль до швидкості 20-25 км/год.
- Вичавіть зчеплення, увімкніть третю передачу та поступово відпустіть педаль зчеплення.
Важливо! Для автомобілів з АКПП методи “штовхача” та буксирування непридатні. Увімкнення режиму Drive під час руху може призвести до поломки фрикційних дисків і серйозних пошкоджень трансмісії. Для запуску двигуна автомобіля з автоматичною коробкою передач використовуйте тільки акумулятор або ПЗП.
Щоб уникнути проблем узимку або під час непередбачуваних ситуацій, рекомендується мати пуско-зарядний пристрій та регулярно перевіряти стан акумулятора. Для водіїв з АКПП це особливо важливо, оскільки більшість традиційних методів запуску двигуна є неприпустимими.
Читайте також: Як перевірити автомобільний акумулятор: методи перевірки та корисні поради