Автомобільні експерти розповіли, який із відомих способів запуску двигуна за сівшого акумулятора є найоптимальнішим. Ці поради стануть у пригоді водіям, які не можуть самостійно вирішити проблему без сторонньої допомоги.

Використання пуско-зарядного пристрою (ПЗП)

Найкращим і найефективнішим рішенням у такій ситуації є пуско-зарядний пристрій (ПЗП).

  • Для запуску двигуна необхідно під’єднати клеми ПЗП до акумулятора, дотримуючись полярності.
  • Виставте струм на 15-20А, щоб запустити двигун.
  • Після успішного запуску від’єднайте клеми ПЗП від акумулятора.

Цей спосіб особливо зручний для водіїв авто з автоматичною коробкою передач (АКПП), оскільки відпадає необхідність у пошуку іншого автомобіля для “прикурювання”.

Метод “прикурювання” від іншого авто

Якщо ПЗП немає під рукою, залишається “прикурити” автомобіль від іншого транспортного засобу.

  • Підвезіть автомобіль-донор якнайближче до машини з розрядженим акумулятором.
  • З’єднайте акумулятори спеціальними дротами, дотримуючись полярності.
  • Дайте автомобілю-донору попрацювати близько 20 хвилин, щоб підзарядити сівший акумулятор.
  • Пам’ятайте, що дроти повинні бути ізольованими та якісними.

Запуск за допомогою розгону або “з штовхача”

Цей метод підходить для механічної коробки передач.

  1. Вичавіть педаль зчеплення та увімкніть третю передачу.
  2. Залучіть помічників для штовхання автомобіля або скористайтеся спуском з уклону.
  3. Під час досягнення швидкості 10-15 км/год плавно відпустіть зчеплення та додайте обертів за допомогою педалі газу.
  4. Після запуску двигуна дайте йому попрацювати 5-10 хвилин на холостих обертах.

Запуск двигуна буксируванням

Цей метод простіший, ніж “штовхач”, але потребує допомоги іншого автомобіля та міцного буксирувального троса.

  1. Приєднайте трос до машини та розпочніть буксирування.
  2. Розганяйте автомобіль до швидкості 20-25 км/год.
  3. Вичавіть зчеплення, увімкніть третю передачу та поступово відпустіть педаль зчеплення.

Важливо! Для автомобілів з АКПП методи “штовхача” та буксирування непридатні. Увімкнення режиму Drive під час руху може призвести до поломки фрикційних дисків і серйозних пошкоджень трансмісії. Для запуску двигуна автомобіля з автоматичною коробкою передач використовуйте тільки акумулятор або ПЗП.

Щоб уникнути проблем узимку або під час непередбачуваних ситуацій, рекомендується мати пуско-зарядний пристрій та регулярно перевіряти стан акумулятора. Для водіїв з АКПП це особливо важливо, оскільки більшість традиційних методів запуску двигуна є неприпустимими.

Читайте також: Як перевірити автомобільний акумулятор: методи перевірки та корисні поради

Exit mobile version