Close Menu
    Facebook
    Автопілот
    • Компанії
    • Автомобілі
    • Технології
    • Поради водіям
    • Огляди та тести
    • Автоспорт
    • Курйози на дорогах
    Автопілот
    Home»Поради водіям»Експерти розповіли, чому не можна викручувати кермо до упору на місці
    Поради водіям

    Експерти розповіли, чому не можна викручувати кермо до упору на місці

    Володимир ТкаченкоВолодимир Ткаченко29 Березня, 2025
    Facebook Twitter Telegram Copy Link

    У тісних дворах, на паркінгах чи в складних маневрах здається цілком логічним вивернути кермо до межі, аби вписатись у простір. На перший погляд — зручно, швидко і безпечно. Але насправді така звичка повільно руйнує вузли автомобіля, навіть якщо зовні все виглядає нормально, пише Автопілот.

    Під час утримання керма в крайньому положенні різко зростає навантаження на всю систему кермового управління. Якщо у вашій машині встановлений гідропідсилювач, тиск у системі зростає у два-три рази, що викликає перегрів рідини і передчасне зношення насоса. У випадку з електропідсилювачем — моторчик працює на межі своїх можливостей, а це з часом призводить до перегріву, збоїв у роботі або виходу з ладу самого блоку управління.

    Ще гірше, коли це відбувається на холодну. У такому режимі рідина встигає прогрітись не одразу, і поки вона надто густа, деталі працюють практично «насухо». Це провокує тертя без належного змащення, що прискорює зношення і може спричинити появу протікань та пошкодження сальників.

    Але проблема не лише в підсилювачі. При вивернутому до упору кермі додаткове навантаження лягає на шарніри рівних кутових швидкостей. У крайніх положеннях елементи працюють під максимальним навантаженням. Це поступово руйнує захисні гумові пильовики, які тріскаються і втрачають герметичність. Всередину потрапляє пил, волога і бруд. Усе це призводить до прискореного зношення шарніра, появи характерного хрускоту, а далі — до необхідності заміни, що обходиться водієві в чималі гроші.

    Не залишається осторонь і гума. Коли колеса перебувають у крайньому положенні, бокова частина протектора активно треться об асфальт. Утворюються локальні зони перегріву, гума зношується нерівномірно, що негативно впливає на її зчеплення з дорогою. Якщо після паркування ви помічаєте чорні сліди на асфальті — це вже сигнал про перевантаження шин. А на високих швидкостях така зношена покришка може просто не витримати і вибухнути.

    Правильна звичка, яку радять досвідчені водії — не утримувати кермо в крайньому положенні. Якщо вам здається, що потрібно ще трохи вивернути колеса, краще зробити це в русі — навіть повільному. Рух розвантажує механізми і знижує ризик пошкоджень. Ідеально, коли після повороту керма ви трохи повертаєте його назад, залишаючи невеликий запас — це зменшує тиск на систему.

    Звичка «крутити до упору» — це не прояв досвіду, а шлях до передчасного ремонту. Машина не ламається миттєво, але кожне подібне зусилля лишає слід. І з часом ці сліди обертаються рахунками в автосервісі. Якщо ви хочете, щоб авто служило довго й без проблем — навчіться берегти його з розумінням, а не з силою.

    Підписуйся на наш Telegram-канал

    кермо

    Читайте також

    Водії BMW не пройшли “тест на нарциса”: хто ще потрапив до списку

    19 Травня, 2025

    Секрети чистого скла: як назавжди забути про скрип “двірників” та розводи

    19 Травня, 2025

    Як зупинити розростання тріщини на лобовому склі в дорозі

    19 Травня, 2025

    НОВЕ

    Водії BMW не пройшли “тест на нарциса”: хто ще потрапив до списку

    19 Травня, 2025

    Експерт назвав автомобілі, які здатні подолати мільйон кілометрів без капітального ремонту

    19 Травня, 2025

    Секрети чистого скла: як назавжди забути про скрип “двірників” та розводи

    19 Травня, 2025
    Facebook Telegram
    © 2025 AVTOPILOT.com.ua.

    "Автопілот" пропонує огляди, поради, новини зі світу автомобілів, зокрема останні новинки автоіндустрії, технологічні інновації, а також практичні поради для водіїв. Відвідувачі можуть знайти інформацію про автомобілі різних марок, порівняльні тести, а також деталі про участь автовиробників у різноманітних подіях та автоспорті. Avtopilot.com.ua ділиться курйозними історіями з доріг та надає експертні огляди на актуальні теми, що стосуються кожного автомобіліста.

    Копіювання текстів або зображень, поширення інформації Avtopilot.com.ua у будь-якій формі забороняється без письмової згоди адміністрації. Цитування матеріалів сайту Avtopilot.com.ua дозволено за умови відкритого для пошукових систем гіперпосилання на конкретний матеріал не нижче другого абзацу.

    Контакти

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.