Власники автомобілів, випущених понад 10 років тому, звикли прогрівати мотор досить довго перед початком руху. Проте для сучасних авто ця практика може бути небезпечною.

Чому тривале прогрівання шкідливе

Сучасні автомобілі оснащені інжекторною системою подачі пального, яка не потребує тривалого прогрівання.

Довготривала робота двигуна на холостих обертах може викликати низку проблем:

  • Пошкодження свічок запалювання. Висока тривалість роботи на низьких обертах призводить до накопичення нагару, що ускладнює їх функціонування.
  • Зношення каталізатора. Каталітичний конвертер може вийти з ладу через перегрів і накопичення незгорілих часток пального.
  • «Масляне голодування». Зниження тиску моторної оливи під час тривалого прогріву негативно впливає на роботу двигуна, особливо на підшипники.

Рекомендації експертів

Щоб уникнути неприємностей, важливо дотримуватися правил прогрівання двигуна:

  • Максимальний час прогрівання відповідно до інструкції — до 30 хвилин. Проте це крайній термін, який не рекомендовано перевищувати.
  • Оптимальний час прогрівання — лише 5 хвилин. Цього достатньо для підготовки двигуна до роботи в нормальних умовах.
  • Під час довгих зупинок двигун краще заглушити, щоб уникнути зношення деталей.

Для сучасних автомобілів тривале прогрівання двигуна є зайвим і може завдати шкоди основним компонентам. Дотримання рекомендацій щодо тривалості цієї процедури допоможе зберегти надійність вашого авто та уникнути дорогого ремонту.

Читайте також: 5 головних ознак швидкої «смерті» двигуна

Exit mobile version