Німецький автомобільний клуб ADAC провів цікавий експеримент, щоб з’ясувати, як літня спека та тривалі затори впливають на запас ходу електромобілів. Результати виявилися досить обнадійливими для власників електрокарів.

Експеримент з Tesla Model Y

У кліматичній камері центру технологій ADAC кросовер Tesla Model Y провів 8 годин при температурі +35 градусів за Цельсієм зовні та +20 градусів усередині. За роботою клімат-контролю стежили спеціальні датчики.

Витрати енергії та запас ходу

За таких умов для підтримки комфортної температури в салоні електрокар витрачав всього 1,3-1,5 кіловата енергії на годину. За 8 годин кондиціонер “з’їв” 12 кіловат, що призвело до втрати 16% заряду батареї та 64 кілометрів запасу ходу.

Експеримент ADAC показав, що навіть у спекотну погоду та під час тривалих заторів електромобілі демонструють прийнятний рівень витрат енергії на кондиціювання салону © ADAC/Уве Раттай

Порівняння з автомобілями з ДВЗ

Для порівняння, автомобіль з двигуном внутрішнього згоряння в аналогічних умовах витрачав би 1-1,5 літра палива на годину, що еквівалентно 10-15 кіловатам енергії. Це підтверджує, що електромобілі зазвичай виграють у ефективності порівняно з традиційними автомобілями.

Результати експеримент

Експеримент ADAC показав, що навіть у спекотну погоду та під час тривалих заторів електромобілі демонструють прийнятний рівень витрат енергії на кондиціювання салону. Це означає, що власникам електрокарів не варто надто хвилюватися про втрату запасу ходу влітку, навіть у найскладніших дорожніх умовах.

Додаткові фактори

Звичайно, варто пам’ятати, що фактична витрата енергії може відрізнятися залежно від моделі електромобіля, стилю водіння та інших факторів. Проте, загалом, результати експерименту ADAC є обнадійливими та підтверджують ефективність електромобілів навіть у складних кліматичних умовах.

Раніше водіям назвали лайфхак, який допомагає продовжити термін служби автомобільних шин.

Exit mobile version