Автоексперти зазначають, що неправильна техніка гальмування може призвести до передчасного зношування зчеплення. Заміна зчеплення є одним із найдорожчих ремонтів, тому досвідчені автомеханіки діляться порадами про те, як правильно під’їжджати до світлофора і чому варто уникати їзди з вичавленим зчепленням.

Гальмування двигуном — найкраща методика

Метод гальмування двигуном передбачає поступове зниження передачі, що дозволяє автомобілю знижувати швидкість без активного натискання на гальмо. Цей спосіб економічний, не призводить до швидкого зносу зчеплення і знижує витрату палива, оскільки двигун практично не споживає його під час уповільнення. Окрім цього, він допомагає уникнути зайвого зносу гальмівних колодок і дисків.

Під’їзд на нейтральній передачі: за і проти

Частина водіїв вважає за краще під’їжджати до світлофора на нейтральній передачі, вважаючи, що це зменшує опір і дозволяє зекономити паливо. Однак цей метод уповільнює реакцію в екстрених ситуаціях, адже для того, щоб швидко перейти на рух, потрібно спершу знову увімкнути передачу, що займає кілька цінних секунд.

Чому не варто тримати зчеплення вичавленим під час гальмування

Деякі водії використовують проміжний метод — гальмують із вичавленим зчепленням, не перемикаючись на нейтраль. Це дозволяє бути готовим до швидкого прискорення, але такий спосіб значно зношує зчеплення і пов’язані з ним компоненти. Надмірне використання зчеплення скорочує ресурс і зменшує термін служби частин, таких як двомасовий маховик.

Отже, якщо часто застосовувати цей метод при під’їзді до світлофора, зношене зчеплення доведеться міняти набагато раніше, ніж у випадках використання гальмування двигуном.

Читайте також: Водії можуть заощадити 25% на паливі, натиснувши перемикач, який є в кожному автомобілі

Exit mobile version