Власники нових автомобілів Subaru могли помітити загадкову кнопку з позначкою “AVH” біля селектора передач. Можливо, ви навіть натискали її випадково, і автомобіль раптом відмовлявся рухатися на світлофорі, змушуючи вас думати, що щось зламалося. Не варто хвилюватися, адже AVH — це абревіатура від Auto Vehicle Hold, функції, яка на перший погляд може здатися нудною, але насправді значно спрощує щоденні поїздки, інформує Автопілот з посиланням на Jalopnik.

По суті, AVH є фірмовою реалізацією функції автоматичного утримання гальм від Subaru. Коли система активована, вона утримує гальма за вас після повної зупинки автомобіля. Це дозволяє прибрати ногу з педалі гальма, і машина залишиться нерухомою. Легкий дотик до педалі акселератора миттєво вимикає утримання. Ця проста ідея спрямована на полегшення руху в заторах, на старті під гірку та під час довгих зупинок на світлофорах, запобігаючи втомі вашої ноги.

Для своєї роботи система використовує модуль динамічного контролю автомобіля (Vehicle Dynamics Control) та електронне стоянкове гальмо. Важливо не плутати Auto Vehicle Hold зі звичайним асистентом старту на підйомі (Hill Hold Assist). Останній утримує автомобіль на схилі лише кілька секунд, щоб він не відкотився назад, доки ви переносите ногу з гальма на газ. Натомість AVH може утримувати автомобіль нерухомим необмежений час, доки ви не вирішите рушити з місця.

Функція AVH особливо корисна в щільному трафіку або на крутих схилах. Після натискання кнопки система залишається активною і автоматично спрацьовує при кожній повній зупинці, навіть якщо коробка передач знаходиться в режимі “Drive”. Однак деяким водіям не до вподоби те, що функцію потрібно вмикати заново після кожного перезапуску двигуна. Одні хотіли б, щоб вона залишалася ввімкненою постійно для щоденних поїздок містом, тоді як інші вважають поточний алгоритм цілком зручним.

Ця технологія стає все більш поширеною у нових моделях Subaru, таких як 2025 Crosstrek та 2025 Outback. У багатьох автомобілях вона активується натисканням фізичної кнопки на центральній консолі, а на панелі приладів з’являється відповідний індикатор. В інших, більш сучасних версіях, керування функцією інтегровано в центральний сенсорний екран. Система проста: при зупинці вона задіює електронне стоянкове гальмо, а при натисканні на педаль газу — відпускає його.

Спосіб вимкнення AVH дещо відрізняється залежно від конкретної моделі та року випуску вашого Subaru. У деяких авто її можна активувати або деактивувати простим натисканням кнопки біля важеля перемикання передач. Якщо індикатор AVH на приладовій панелі згас, функція вимкнена. Новіші моделі дозволяють вимкнути AVH назавжди через меню налаштувань автомобіля на центральному дисплеї. Власникам старіших моделей доводиться вмикати та вимикати її вручну щоразу.

https://www.youtube.com/watch?v=w0kWVDHD1Gk

Якщо функція AVH вас бентежила, не переймайтеся — вона створена, щоб допомагати, а не створювати проблеми. Auto Vehicle Hold від Subaru — це корисна дрібниця, яка не дає вашому авто повільно повзти на червоне світло або відкочуватися назад, дозволяючи вам відпочити від постійного натискання на педаль гальма. Це справді зменшує втому водія, але якщо вам це не до душі, нічого страшного. Ви можете легко вимкнути її одним натисканням кнопки або просто натиснути на газ і поїхати далі.

Exit mobile version