Close Menu
    Facebook
    Автопілот
    • Компанії
    • Автомобілі
    • Технології
    • Поради водіям
    • Огляди та тести
    • Автоспорт
    • Курйози на дорогах
    Автопілот
    Home»Поради водіям»Каміння в протекторі: чи варто його діставати перед зберіганням шин
    Поради водіям

    Каміння в протекторі: чи варто його діставати перед зберіганням шин

    Володимир ТкаченкоВолодимир Ткаченко25 Травня, 2025
    Facebook Twitter Telegram Copy Link

    Неприємний звук від камінців, що застрягли в протекторі автомобільних шин, знайомий багатьом водіям. Це явище неминуче, але що робити з цими камінцями, коли гума відправляється на зберігання? Автомобільний портал Автопілот вирішив розібратися, чи варто витрачати час на їхнє видалення, чи це марна справа.

    Насправді, на цю проблему ще ніхто не скаржився, і офіційної інформації про те, що дрібний щебінь у протекторі може скоротити термін експлуатації гуми, немає. Також камінці не впливають на ходові якості автомобіля, за винятком можливого шуму, що може з’являтися під час їзди асфальтованою дорогою. Ба більше, сама процедура видалення каменів може завершитися не на користь водія: ненароком можна пошкодити гуму викруткою або іншим інструментом.

    Загалом камінці не впливають на ходові якості автомобіля, за винятком можливого шуму, що може з’являтися під час їзди асфальтованою дорогою. Ба більше, сама процедура видалення каменів може завершитися не на користь водія: ненароком можна пошкодити гуму викруткою або іншим інструментом

    Однак, якщо мова йде про балансування шин, тут до питання потрібно підходити відповідально. Працівник шиномонтажу зобов’язаний оглянути протектор і прибрати велике каміння, яке дійсно може вплинути на результат балансування. Але це не стосується дрібного щебеню. Його присутність у протекторі шин не впливає ні на якість водіння, ні на балансування, оскільки допустимим вважається відхилення у 10 грамів, яке водій просто не помічає.

    Отже, чистити шини від дрібних каменів перед зберіганням, по суті, немає сенсу. Це зайва трата часу та потенційний ризик пошкодити гуму. Краще зосередитися на правильному зберіганні шин та регулярному догляді за ними в цілому.

    Раніше Автопілот розповідав, чому заправлятися під дощем – погана ідея.

    Підписуйся на наш Telegram-канал

    зберігання шин каміння в протекторі шина шини

    Читайте також

    Про це мовчать на АЗС: чому заправлятися під дощем – погана ідея

    25 Травня, 2025

    Як зупинити автомобіль, якщо раптово відмовили гальма: найшвидший та найбезпечніший спосіб

    25 Травня, 2025

    7 неписаних правил, яких дотримуються королівські особи під час керування автомобілем

    25 Травня, 2025

    НОВЕ

    Каміння в протекторі: чи варто його діставати перед зберіганням шин

    25 Травня, 2025

    Про це мовчать на АЗС: чому заправлятися під дощем – погана ідея

    25 Травня, 2025

    Як зупинити автомобіль, якщо раптово відмовили гальма: найшвидший та найбезпечніший спосіб

    25 Травня, 2025
    Facebook Telegram
    © 2025 AVTOPILOT.com.ua.

    "Автопілот" пропонує огляди, поради, новини зі світу автомобілів, зокрема останні новинки автоіндустрії, технологічні інновації, а також практичні поради для водіїв. Відвідувачі можуть знайти інформацію про автомобілі різних марок, порівняльні тести, а також деталі про участь автовиробників у різноманітних подіях та автоспорті. Avtopilot.com.ua ділиться курйозними історіями з доріг та надає експертні огляди на актуальні теми, що стосуються кожного автомобіліста.

    Копіювання текстів або зображень, поширення інформації Avtopilot.com.ua у будь-якій формі забороняється без письмової згоди адміністрації. Цитування матеріалів сайту Avtopilot.com.ua дозволено за умови відкритого для пошукових систем гіперпосилання на конкретний матеріал не нижче другого абзацу.

    Контакти

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.