Неприємний звук від камінців, що застрягли в протекторі автомобільних шин, знайомий багатьом водіям. Це явище неминуче, але що робити з цими камінцями, коли гума відправляється на зберігання? Автомобільний портал Автопілот вирішив розібратися, чи варто витрачати час на їхнє видалення, чи це марна справа.
Насправді, на цю проблему ще ніхто не скаржився, і офіційної інформації про те, що дрібний щебінь у протекторі може скоротити термін експлуатації гуми, немає. Також камінці не впливають на ходові якості автомобіля, за винятком можливого шуму, що може з’являтися під час їзди асфальтованою дорогою. Ба більше, сама процедура видалення каменів може завершитися не на користь водія: ненароком можна пошкодити гуму викруткою або іншим інструментом.

Однак, якщо мова йде про балансування шин, тут до питання потрібно підходити відповідально. Працівник шиномонтажу зобов’язаний оглянути протектор і прибрати велике каміння, яке дійсно може вплинути на результат балансування. Але це не стосується дрібного щебеню. Його присутність у протекторі шин не впливає ні на якість водіння, ні на балансування, оскільки допустимим вважається відхилення у 10 грамів, яке водій просто не помічає.
Отже, чистити шини від дрібних каменів перед зберіганням, по суті, немає сенсу. Це зайва трата часу та потенційний ризик пошкодити гуму. Краще зосередитися на правильному зберіганні шин та регулярному догляді за ними в цілому.
Раніше Автопілот розповідав, чому заправлятися під дощем – погана ідея.