Досвідчені водії знають безліч хитрощів, які допомагають підтримувати автомобіль в ідеальному стані. Одна з таких “народних мудростей” – наливати кока-колу в бачок омивача. Навіщо вони це роблять? Чи справді в цьому є сенс?

Кока-кола як очищувач

Кока-кола містить ортофосфорну кислоту, яка має очищувальні властивості. Вона здатна розчиняти жир, бруд, навіть іржу. Тому деякі водії використовують кока-колу для очищення різних поверхонь, в тому числі і лобового скла автомобіля.

Переваги використання кока-коли в бачку омивача:

  • Видалення стійких забруднень. Кока-кола може впоратися з забрудненнями, які не під силу звичайному омивачу, наприклад, слідами комах, смолою дерев тощо.
  • Очищення форсунок омивача. Кислота в кока-колі може розчинити засмічення в форсунках омивача, відновивши їх нормальну роботу.
  • Захист від замерзання. Цукор в кока-колі може знизити температуру замерзання рідини в бачку омивача, хоча і не значно.
Кока-кола може впоратися з забрудненнями, які не під силу звичайному омивачу, наприклад, слідами комах, смолою дерев тощо

Недоліки та ризики:

  • Пошкодження лакофарбового покриття. Ортофосфорна кислота може пошкодити лакофарбове покриття автомобіля, особливо при тривалому контакті.
  • Засмічення системи омивача. Цукор та інші речовини в кока-колі можуть засмітити систему омивача, що призведе до її несправності. Тож, якщо хочете спробувати “народний лайфхак”, обирайте кока-колу без цукру (ZERO).
  • Приваблення комах. Солодкий запах кока-коли може приваблювати комах.

Альтернативи

Замість кока-коли можна використовувати спеціальні очищувачі для скла або приготувати омивач самостійно з дистильованої води, засобу для миття вікон та спирту.

Використання кока-коли в бачку омивача може мати певні переваги, але не варто забувати про ризики. Якщо ви все ж таки вирішили спробувати цей метод, робіть це обережно і не залишайте кока-колу в бачку надовго. Краще використовувати спеціальні засоби або приготувати омивач самостійно.

Читайте також: Скільки можна стояти на холостому ходу без шкоди для двигуна: відповідь механіка

Exit mobile version