Сьогодні важко уявити, щоб водії додавали цукор в систему охолодження двигуна. Але в епоху карбюраторних автомобілів це був досить поширений лайфхак. Чому ж водії вдавалися до таких “солодких” методів?

Вода замість антифризу

30-40 років тому багато автомобілів, особливо вантажівок, використовували звичайну воду в системі охолодження. Взимку її доводилося зливати на ніч, щоб вона не замерзла. А вранці водії часто заливали в радіатор гарячу воду, щоб завести двигун.

Читайте також: Через скільки хвилин після запуску двигуна можна вмикати піч

“Тосол” не завжди рятував

Радянський антифриз “Тосол” також не завжди справлявся зі своїм завданням через нестабільну якість. Тому водії шукали альтернативні способи захисту від замерзання.

Хтось з винахідливих водіїв здогадався, що розчин цукру з водою має вищу температуру кипіння і нижчу температуру замерзання, ніж чиста вода. Тому цукровий сироп почали використовувати як замінник антифризу

Цукор як антифриз

Хтось з винахідливих водіїв здогадався, що розчин цукру з водою має вищу температуру кипіння і нижчу температуру замерзання, ніж чиста вода. Тому цукровий сироп почали використовувати як замінник антифризу.

Рецепт “кустарного антифризу”

Для отримання “кустарного антифризу” потрібно було розчинити кілограм цукру в двох літрах води. Цей розчин не замерзав при невеликих морозах і ефективно охолоджував двигун влітку. Проте, його потрібно було регулярно міняти, оскільки цукор з часом розкладався.

Екстремальний лайфхак

Сьогодні такий метод може здатися дивним, але в екстремальних ситуаціях, коли немає доступу до антифризу, цукровий сироп може стати тимчасовим вирішенням проблеми.

Цукор в радіаторі – це лайфхак з минулого, який нагадує нам про винахідливість і кмітливість водіїв в епоху дефіциту. Сьогодні ми маємо доступ до якісних антифризів, але історія з цукром залишається цікавим прикладом того, як люди знаходили нестандартні рішення в складних ситуаціях.

Читайте також: Як поліція визначає нетверезих водіїв: 5 основних ознак

Exit mobile version