Close Menu
    Facebook
    Автопілот
    • Компанії
    • Автомобілі
    • Технології
    • Поради водіям
    • Огляди та тести
    • Автоспорт
    • Курйози на дорогах
    Автопілот
    Home»Поради водіям»Що станеться, якщо акумулятор Tesla розрядити до нуля
    Поради водіям

    Що станеться, якщо акумулятор Tesla розрядити до нуля

    Володимир ТкаченкоВолодимир Ткаченко23 Червня, 2025
    Facebook Twitter Telegram Copy Link

    Як і будь-який акумулятор, батарея в електромобілі Tesla з часом втрачає свою ємність, і правильний догляд може значно подовжити термін її служби. Одним з найважливіших правил, на якому наголошує сам виробник, є уникнення повної розрядки батареї до нуля. Компанія прямо зазначає у своїх інструкціях: «Ніколи не дозволяйте батареї повністю розряджатися», оскільки це може пошкодити компоненти автомобіля, інформує Автопілот.

    Коли рівень заряду основної високовольтної батареї наближається до нуля, автомобіль спершу дає водієві численні попередження, а потім переходить у низькопотужний «черепаший режим», обмежуючи швидкість та потужність. Якщо продовжити рух, система врешті-решт увійде в режим глибокого енергозбереження, щоб захистити батарею, і відключить живлення бортової електроніки.

    У цей момент ключові функції, такі як центральний замок, бере на себе допоміжний 12-вольтовий акумулятор. Однак його ресурс також обмежений. Якщо і він розрядиться, автомобіль стане повністю нерухомим і не реагуватиме на жодні дії. «Оживити» його простим підключенням до зарядного пристрою вже не вийде.

    Глибокий розряд є шкідливим для літій-іонних батарей на хімічному рівні. Наукові дослідження, опубліковані в авторитетних журналах, таких як Nature, підтверджують, що надмірний розряд призводить до деградації ємності, пошкодження внутрішніх компонентів та підвищує ризик внутрішнього короткого замикання. Це незворотні процеси, які скорочують загальний термін служби батареї.

    Якщо автомобіль повністю розряджений і не реагує, спочатку необхідно «прикурити» допоміжний 12-вольтовий акумулятор від зовнішнього джерела живлення. Лише після того, як бортові системи та сенсорний екран увімкнуться, можна підключати зарядний пристрій для поповнення основної батареї. Важливо знати, що пошкодження 12-вольтового акумулятора, спричинене повною розрядкою, не покривається гарантією Tesla.

    Тести показують, що навіть після того, як бортовий комп’ютер показує 0% заряду, автомобіль може проїхати ще невелику, але непередбачувану відстань (в одному з тестів це було близько 24 км). Однак експерти та сама Tesla застерігають: ніколи не варто покладатися на цей резерв. Його використання завдає додаткової шкоди батареї, а його розмір не є гарантованим.

    Найкраща стратегія — завжди планувати свої поїздки з запасом заряду. Якщо ж ви все ж таки опинилися в ситуації, коли заряд добігає кінця, найбезпечнішим рішенням буде зупинитися та викликати евакуатор до найближчої зарядної станції. Це допоможе уникнути потенційного пошкодження батареї та дорогого ремонту.

    Читайте також, як уникнути штрафу за непристебнутий пасок безпеки.

    Підписуйся на наш Telegram-канал

    Tesla акумулятор батарея Глибокий розряд деградація ємності літій-іонні батареї

    Читайте також

    Водіям назвали секретне місце, куди сховати смартфон від палючого сонця

    23 Червня, 2025

    Не кожні 16 000 км: як часто потрібно міняти оливу, щоб запобігти “засміченню двигуна”

    23 Червня, 2025

    Патрульні назвали 3 ознаки, які видають водія напідпитку

    23 Червня, 2025

    НОВЕ

    Що станеться, якщо акумулятор Tesla розрядити до нуля

    23 Червня, 2025

    Водіям назвали секретне місце, куди сховати смартфон від палючого сонця

    23 Червня, 2025

    Не кожні 16 000 км: як часто потрібно міняти оливу, щоб запобігти “засміченню двигуна”

    23 Червня, 2025
    Facebook Telegram
    © 2025 AVTOPILOT.com.ua.

    "Автопілот" пропонує огляди, поради, новини зі світу автомобілів, зокрема останні новинки автоіндустрії, технологічні інновації, а також практичні поради для водіїв. Відвідувачі можуть знайти інформацію про автомобілі різних марок, порівняльні тести, а також деталі про участь автовиробників у різноманітних подіях та автоспорті. Avtopilot.com.ua ділиться курйозними історіями з доріг та надає експертні огляди на актуальні теми, що стосуються кожного автомобіліста.

    Копіювання текстів або зображень, поширення інформації Avtopilot.com.ua у будь-якій формі забороняється без письмової згоди адміністрації. Цитування матеріалів сайту Avtopilot.com.ua дозволено за умови відкритого для пошукових систем гіперпосилання на конкретний матеріал не нижче другого абзацу.

    Контакти

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.