Багато водіїв, які навчалися керуванню автомобілем із механічною коробкою передач, звикають використовувати обидві ноги для керування педалями. При переході на автомобіль з автоматичною трансмісією деякі продовжують натискати на гальмо та газ одночасно, не усвідомлюючи можливих наслідків. Автоінструктори застерігають, що така звичка може призвести до серйозних проблем з авто, пише Автопілот.
Під час навчання на механіці у водія формується м’язова пам’ять, що змушує його в критичних ситуаціях інстинктивно натискати обидві педалі – гальмо та зчеплення. Однак в автоматичних автомобілях зчеплення відсутнє, тому одночасне натискання на газ і гальмо може спричинити передчасне зношування ключових вузлів. Зокрема, це негативно впливає на гальмівну систему, трансмісію та двигун.
Хоча сучасні автомобілі оснащені електронними системами захисту, що можуть частково компенсувати неправильні дії водія, це не усуває всі ризики. Тривале натискання на обидві педалі може викликати перегрів і поломку важливих компонентів.
Окрім цього, перегрів гальмівних дисків через постійне натискання педалі гальма під час руху може спричинити їхню деформацію. Це збільшує гальмівний шлях, що підвищує ризик аварій. Також швидше зношується підвіска, що веде до додаткових витрат на ремонт і частих візитів в автосервіс.
Щоб уникнути таких проблем, при переході з механічної коробки на автоматичну важливо переосмислити техніку водіння. Ліву ногу слід тримати на підставці та керувати педалями лише правою ногою. Це допоможе уникнути зайвого навантаження на автомобіль і зробить керування більш безпечним.