Холостий хід — це режим роботи двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ), коли автомобіль стоїть на місці, але мотор продовжує працювати. Багато водіїв дискутують про те, чи впливає тривала робота на холостому ходу на ресурс двигуна.

Досвідчені мотористи стверджують, що найбільша загроза для двигуна не в самому холостому режимі, а в неправильному обслуговуванні. Часто автовласники не дотримуються графіка заміни оливи та фільтрів, що може призвести до проблем. Наприклад, зміну оливи рекомендується проводити кожні 15 000 кілометрів пробігу, але багато хто це ігнорує.

Фахівці наголошують, що холостий хід є щадним режимом для двигуна, оскільки в цей момент навантаження на його компоненти мінімальне. Проте, якщо автомобіль часто простоює в заторах або довго працює на холостому ходу, варто частіше змінювати оливу та орієнтуватися не лише на пробіг, а й на мотогодини. Це допоможе підтримувати двигун у належному стані і продовжити його експлуатаційний ресурс.

Отже, головне — дотримуватися правильної періодичності обслуговування двигуна, а не хвилюватися про шкоду від холостого ходу.

Читайте також: Критичний пробіг: після скількох кілометрів авто різко обвалюється у ціні

Exit mobile version