В Україні розпочалися перевірки на дорогах за новими правилами. Державна служба з безпеки на транспорті (Укртрансбезпека) впровадила цифрову платформу «Є-інспектор» для контролю за комерційними перевезеннями. Нововведення покликане зробити процес перевірок прозорим, стандартизованим та унеможливити корупційні ризики, інформує Автопілот з посиланням на InKorr.

Раніше процес перевірки вантажівок, автобусів чи таксі міг залежати від людського фактора, що створювало поле для зловживань. Тепер інспектори Укртрансбезпеки під час рейдів використовуватимуть спеціальний цифровий інструмент — систему «Є-інспектор».

Система являє собою стандартизований електронний чек-лист. Під час перевірки інспектор повинен діяти виключно за цим переліком контрольних питань, перевіряючи документи, технічний стан транспортного засобу та інші аспекти, передбачені законодавством. Всі результати перевірки автоматично фіксуються в системі, і на їх основі формується електронний протокол.

За словами представників Міністерства розвитку громад і територій, головна мета нової системи — встановити єдині та прозорі стандарти для транспортних перевірок, що забезпечить рівне ставлення до всіх перевізників та мінімізує корупцію.

На даному етапі система «Є-інспектор» застосовується для контролю за міжнародними перевізниками пасажирів та вантажів. Однак у майбутньому планується її розширення на інші категорії комерційного транспорту.

Загалом під сферу контролю Укртрансбезпеки підпадають:

  • Вантажні перевезення (як міжнародні, так і внутрішні).
  • Регулярні та нерегулярні пасажирські перевезення (автобуси).
  • Служби таксі та легкові автомобілі, що працюють на замовлення.
  • Перевезення для власних потреб підприємств.

Таким чином, для водіїв комерційного транспорту впровадження «Є-інспектора» означає більш передбачуваний та чітко регламентований процес перевірок. Найкращим способом уникнути штрафів є ретельне дотримання всіх норм та правил перевезень, адже нова цифрова система залишає значно менше простору для суб’єктивних рішень.

Читайте також про 2 поширені помилки під час використання автомобільного кондиціонера.

Exit mobile version