Різке похолодання, яке охопило Україну, стало справжнім випробуванням для багатьох автомобілістів, особливо для власників дизельних авто. З’ясувалося, що дизельне пальне, яке масово завезли в країну, не відповідає заявленим характеристикам та замерзає навіть за помірних морозів. Ця проблема набула настільки широкого масштабу, що її вже охрестили “дизельною кризою”, інформує Автопілот.

За словами експерта паливного ринку Дмитра Льоушкіна, в Україну було імпортовано дизельне пальне, яке призначалося для використання в умовах м’якої європейської зими. Формально це пальне мало витримувати температуру до -21°C. Проте, на практиці, вже при -10°C в ньому починає утворюватися осад, який швидко забиває паливні фільтри та виводить з ладу паливну систему автомобіля.

Льоушкін зазначає виданню Експерт, що справжнього зимового дизеля в країні практично немає. За його словами, всі були впевнені, що сильних морозів не буде, тому постачання якісного зимового пального навіть не планувалося. В результаті, всі АЗС України отримали проблемний дизель, який тепер замерзає прямо в баках автомобілів.

Льоушкін зазначає, що справжнього зимового дизеля в країні практично немає. За його словами, всі були впевнені, що сильних морозів не буде, тому постачання якісного зимового пального навіть не планувалося

Ця ситуація створює серйозні проблеми для водіїв. Автомобілі, заправлені таким пальним, часто неможливо завести вранці, а засмічені фільтри потребують термінової заміни. Власники АЗС, своєю чергою, змушені шукати способи вирішення проблеми. Деякі додають до дизеля керосин, інші використовують дорогі антигелі, а деякі навіть вдаються до змішування дизеля з бензином, що може призвести до серйозних поломок двигунів.

Якщо похолодання в Україні триватиме, а мережі АЗС не вживуть заходів для покращення якості пального, ситуація може ще більше погіршитися. Водії можуть зіткнутися з масовими проблемами на дорогах, а також з необхідністю дорогого ремонту своїх автомобілів.

Ця “дизельна криза” вкотре демонструє важливість контролю якості пального, яке імпортується в країну. Відсутність належного контролю та недостатня підготовка до зимового періоду можуть призвести до серйозних наслідків для автомобілістів та економіки країни в цілому.

Читайте також: Штраф до 8000 гривень: водіям назвали території, на яких проїзд заборонено

Exit mobile version