Різке похолодання, яке охопило Україну, стало справжнім випробуванням для багатьох автомобілістів, особливо для власників дизельних авто. З’ясувалося, що дизельне пальне, яке масово завезли в країну, не відповідає заявленим характеристикам та замерзає навіть за помірних морозів. Ця проблема набула настільки широкого масштабу, що її вже охрестили “дизельною кризою”, інформує Автопілот.
За словами експерта паливного ринку Дмитра Льоушкіна, в Україну було імпортовано дизельне пальне, яке призначалося для використання в умовах м’якої європейської зими. Формально це пальне мало витримувати температуру до -21°C. Проте, на практиці, вже при -10°C в ньому починає утворюватися осад, який швидко забиває паливні фільтри та виводить з ладу паливну систему автомобіля.
Льоушкін зазначає виданню Експерт, що справжнього зимового дизеля в країні практично немає. За його словами, всі були впевнені, що сильних морозів не буде, тому постачання якісного зимового пального навіть не планувалося. В результаті, всі АЗС України отримали проблемний дизель, який тепер замерзає прямо в баках автомобілів.
Ця ситуація створює серйозні проблеми для водіїв. Автомобілі, заправлені таким пальним, часто неможливо завести вранці, а засмічені фільтри потребують термінової заміни. Власники АЗС, своєю чергою, змушені шукати способи вирішення проблеми. Деякі додають до дизеля керосин, інші використовують дорогі антигелі, а деякі навіть вдаються до змішування дизеля з бензином, що може призвести до серйозних поломок двигунів.
Якщо похолодання в Україні триватиме, а мережі АЗС не вживуть заходів для покращення якості пального, ситуація може ще більше погіршитися. Водії можуть зіткнутися з масовими проблемами на дорогах, а також з необхідністю дорогого ремонту своїх автомобілів.
Ця “дизельна криза” вкотре демонструє важливість контролю якості пального, яке імпортується в країну. Відсутність належного контролю та недостатня підготовка до зимового періоду можуть призвести до серйозних наслідків для автомобілістів та економіки країни в цілому.
Читайте також: Штраф до 8000 гривень: водіям назвали території, на яких проїзд заборонено