Дрібні неприємності у вигляді подряпин на лакофарбовому покритті автомобіля можуть засмутити будь-якого власника, але їхнє усунення не завжди потребує звернення до дорогих послуг полірування. Існує простий та бюджетний засіб, який, ймовірно, знайдеться в кожному домі, і допоможе приховати неглибокі пошкодження кузова. Йдеться про звичайну зубну пасту. Важливо використовувати саме класичну білу пасту, а не гелеву, оскільки саме абразивні частинки у її складі відіграють ключову роль у відновленні поверхні, інформує Автопілот.
Для видалення подряпини необхідно нанести невелику кількість зубної пасти на м’яку тканину, найкраще підійде мікрофібра, та акуратно втирати її круговими рухами в пошкоджену ділянку протягом трьох-п’яти хвилин. Дрібні абразивні частинки, що містяться в пасті, обережно згладять нерівності на поверхні лаку, а гліцерин, який також часто входить до складу зубних паст, допоможе заповнити мікротріщини. Після обробки залишки пасти слід змити чистою водою, а оброблену ділянку негайно витерти насухо м’якою тканиною.
Слід враховувати, що цей метод ефективний лише для поверхневих пошкоджень, які не зачепили шар ґрунту та металу. Перевірити глибину подряпини можна простим тестом: проведіть нігтем по її поверхні. Якщо ніготь не “чіпляється” за краї подряпини, це означає, що пошкоджено лише лакове покриття. Для автомобілів білого кольору рекомендується використовувати зубну пасту без барвників, а для темних відтінків підійде будь-яка біла паста. Після обробки подряпини зубною пастою для додаткового захисту відновленої ділянки та надання їй блиску рекомендується нанести автомобільний віск.
У випадку більш глибоких, але невеликих подряпин, можна спробувати посилити дію зубної пасти, змішавши її з харчовою содою у пропорції один до одного. Отримана суміш буде більш агресивною, але й потенційно ефективнішою. Наносити таку суміш слід обережно, використовуючи ватну паличку безпосередньо на пошкодження, щоб уникнути впливу на навколишню неушкоджену фарбу. Через дві хвилини оброблену ділянку необхідно промити водою. Важливо пам’ятати, що не слід використовувати цей метод занадто часто, достатньо двох-трьох разів на рік, оскільки абразивні частинки можуть поступово стоншувати шар лаку.
Для профілактики появи нових подряпин на кузові автомобіля рекомендується використовувати захисні поліролі з ефектом “антидощ”, які створюють на поверхні невидимий бар’єр, що зменшує ймовірність пошкоджень. Також слід уникати миття автомобіля жорсткими губками або серветками з ворсом, оскільки вони можуть залишати на лакофарбовому покритті мікродрапини. Мити машину слід лише м’якими засобами та завжди ретельно змивати пісок та бруд перед протиранням кузова. Дотримання цих простих правил допоможе зберегти бездоганний вигляд вашого автомобіля на довгий час.
Раніше Автопілот повідомляв, що водії BMW не пройшли “тест на нарциса”: хто ще потрапив до списку.