Під час огляду вживаного авто більшість водіїв звертають увагу на кузов, стан салону та документи, проте часто ігнорують найважливіше — стан двигуна. А саме мотор після купівлі нерідко стає джерелом неочікуваних і дорогих проблем, пише Автопілот з посиланням на UAMotors.
Простий та ефективний спосіб оцінити зношення ДВЗ без інструментів розповів моторист в інтерв’ю порталу cenyavto.com. Перевірка займає всього кілька хвилин.
Суть методу полягає у спостереженні за поведінкою кришки маслозаливної горловини на прогрітому двигуні. Після запуску мотора кришку обережно відкручують. Якщо вона лише злегка тремтить — це нормальна картина. Але якщо кришку починає активно виштовхувати, відчувається тиск — це тривожний сигнал.
Подібна поведінка вказує на прорив картерних газів — ознаку серйозного зносу поршневої групи або клапанного механізму. Тобто всередині двигуна створюється надмірний тиск замість розрідження, як це має бути в справному агрегаті.
Також слід звернути увагу на наявність диму чи щільного пароутворення. Невеликий конденсат чи краплі оливи — не критично. Але густий дим або сильне виштовхування кришки можуть свідчити про майбутній капремонт.
Щоб переконатися, варто трохи підняти оберти. У нормі кришка повинна злегка притягуватись до горловини — це ознака того, що клапани та поршні працюють коректно. Якщо ж вона продовжує “тікати” вгору — двигун уже втрачає герметичність.
Такий експрес-метод — швидкий спосіб оцінити стан ДВЗ на місці, не вдаючись до сервісної діагностики. Він допоможе зекономити час і вчасно відсіяти проблемні варіанти ще до укладання угоди.
Раніше ми писали, чому поліція затримала водія за викрадення власного автомобіля.