У період зимових холодів багато автомобілістів стикаються з проблемою замерзання різних вузлів та агрегатів своїх машин. Особливо чутливою до низьких температур є гальмівна система. Саме тому експерти не рекомендують надовго залишати автомобіль на стоянковому гальмі взимку, інформує Автопілот.
У класичному варіанті “ручник” складається з рукоятки з фіксатором та металевого тросика. Вода, що потрапила в механізм, може замерзнути, що призведе до блокування або навіть поломки ручника. З часом трос втрачає свої властивості, що лише погіршує ситуацію.
Волога, потрапляючи між гальмівним диском та колодкою, також може замерзнути, “приморозивши” їх один до одного. Спроби зрушити з місця можуть призвести до пошкодження механізмів або розриву троса. Звичайно, можна спробувати розігріти деталі феном або гарячою водою, але це займе час та створить додаткові незручності. Барабанні гальма в таких ситуаціях страждають набагато частіше, ніж дискові, оскільки останні краще вентилюються та менш схильні до застою води.
Автомобілі з електронним гальмом стоянки також не застраховані від подібних проблем. Електромеханічний привід в таких системах “прикушує” колодки набагато сильніше, ніж звичайний ручний механізм, тому ризик замерзання та блокування коліс тут ще вищий. До того ж, ремонт електронного гальма стоянки обійдеться значно дорожче.
Щоб уникнути неприємностей, експерти радять використовувати стоянкове гальмо взимку лише для короткочасних зупинок. Також не варто їздити по глибоких калюжах та кучугурах снігу, хоча взимку це й не завжди можливо. Найкращим рішенням для тривалої стоянки на морозі буде використання режиму “P” на автоматичній коробці передач або включення передачі на механічній трансмісії після того, як двигун заглушений. Ці прості поради допоможуть вам зберегти гальмівну систему автомобіля взимку та уникнути зайвих витрат на ремонт.
Читайте також: Механік назвав 5 речей, які не варто робити з автомобілем одразу після зими