Close Menu
    Facebook
    Автопілот
    • Компанії
    • Автомобілі
    • Технології
    • Поради водіям
    • Огляди та тести
    • Автоспорт
    • Курйози на дорогах
    Автопілот
    Home»Поради водіям»Знають одиниці: чому взимку не можна залишати автомобіль на “ручнику”
    Поради водіям

    Знають одиниці: чому взимку не можна залишати автомобіль на “ручнику”

    Володимир ТкаченкоВолодимир Ткаченко14 Лютого, 2025
    Facebook Twitter Telegram Copy Link

    У період зимових холодів багато автомобілістів стикаються з проблемою замерзання різних вузлів та агрегатів своїх машин. Особливо чутливою до низьких температур є гальмівна система. Саме тому експерти не рекомендують надовго залишати автомобіль на стоянковому гальмі взимку, інформує Автопілот.

    У класичному варіанті “ручник” складається з рукоятки з фіксатором та металевого тросика. Вода, що потрапила в механізм, може замерзнути, що призведе до блокування або навіть поломки ручника. З часом трос втрачає свої властивості, що лише погіршує ситуацію.

    Волога, потрапляючи між гальмівним диском та колодкою, також може замерзнути, “приморозивши” їх один до одного. Спроби зрушити з місця можуть призвести до пошкодження механізмів або розриву троса. Звичайно, можна спробувати розігріти деталі феном або гарячою водою, але це займе час та створить додаткові незручності. Барабанні гальма в таких ситуаціях страждають набагато частіше, ніж дискові, оскільки останні краще вентилюються та менш схильні до застою води.

    Автомобілі з електронним гальмом стоянки також не застраховані від подібних проблем. Електромеханічний привід в таких системах “прикушує” колодки набагато сильніше, ніж звичайний ручний механізм, тому ризик замерзання та блокування коліс тут ще вищий. До того ж, ремонт електронного гальма стоянки обійдеться значно дорожче.

    Щоб уникнути неприємностей, експерти радять використовувати стоянкове гальмо взимку лише для короткочасних зупинок. Також не варто їздити по глибоких калюжах та кучугурах снігу, хоча взимку це й не завжди можливо. Найкращим рішенням для тривалої стоянки на морозі буде використання режиму “P” на автоматичній коробці передач або включення передачі на механічній трансмісії після того, як двигун заглушений. Ці прості поради допоможуть вам зберегти гальмівну систему автомобіля взимку та уникнути зайвих витрат на ремонт.

    Читайте також: Механік назвав 5 речей, які не варто робити з автомобілем одразу після зими

    Підписуйся на наш Telegram-канал

    ручник

    Читайте також

    Чому досвідчені водії ніколи не заправляються під дощем

    9 Травня, 2025

    Водії тільки зараз дізнаються, для чого насправді потрібні кнопки “+” та “-” на кермі автомобіля

    9 Травня, 2025

    Таємниця бензинового бака: чому зникає паливо, коли автомобіль стоїть у гаражі

    8 Травня, 2025

    НОВЕ

    Чому досвідчені водії ніколи не заправляються під дощем

    9 Травня, 2025

    Водії тільки зараз дізнаються, для чого насправді потрібні кнопки “+” та “-” на кермі автомобіля

    9 Травня, 2025

    Kia оголосила ціни на новий Sportage

    9 Травня, 2025
    Facebook Telegram
    © 2025 AVTOPILOT.com.ua.

    "Автопілот" пропонує огляди, поради, новини зі світу автомобілів, зокрема останні новинки автоіндустрії, технологічні інновації, а також практичні поради для водіїв. Відвідувачі можуть знайти інформацію про автомобілі різних марок, порівняльні тести, а також деталі про участь автовиробників у різноманітних подіях та автоспорті. Avtopilot.com.ua ділиться курйозними історіями з доріг та надає експертні огляди на актуальні теми, що стосуються кожного автомобіліста.

    Копіювання текстів або зображень, поширення інформації Avtopilot.com.ua у будь-якій формі забороняється без письмової згоди адміністрації. Цитування матеріалів сайту Avtopilot.com.ua дозволено за умови відкритого для пошукових систем гіперпосилання на конкретний матеріал не нижче другого абзацу.

    Контакти

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.