Навіть серед автомобілістів зі стажем не всі знають про один важливий нюанс використання дзеркала заднього виду, який стає особливо актуальним після настання сутінків. Мова йде про необхідність переведення цього пристрою в так званий “нічний режим”. Здавалося б, незначна дія, але якщо її проігнорувати, нічні поїздки можуть стати значно небезпечнішими, інформує Автопілот.
Основна проблема полягає в тому, що у темний час доби яскраві фари автомобілів, що рухаються позаду, потрапляючи у звичайне положення дзеркала заднього виду, дають дуже сильне відбиття. Це відбите світло може настільки засліпити водія, що він на якийсь момент втрачає чітке бачення дорожньої ситуації. У результаті стає складно адекватно оцінити відстань до інших учасників руху, їхню швидкість чи маневри, що значно підвищує ризик виникнення аварійної ситуації.

На щастя, виробники автомобілів передбачили цю проблему і додали до конструкції дзеркала заднього виду простий механізм для її вирішення. Щоб перевести дзеркало в “нічний режим” і уникнути засліплення, достатньо знайти невеликий важіль, розташований у нижній частині пристрою. Акуратним рухом, натиснувши на цей важіль, ви зміните кут нахилу дзеркальної поверхні.
При зміні кута дзеркало все одно дозволяє бачити те, що відбувається позаду автомобіля, але при цьому воно більше не відбиває прямий потік яскравого світла від фар автомобілів, що їдуть слідом. Замість цього видно лише значно менш яскраве відображення, яке не сліпить і не заважає оцінювати ситуацію на дорозі. Таке просте регулювання робить нічні поїздки значно комфортнішими та, найголовніше, безпечнішими. Для повернення дзеркала у звичне “денне” положення, на той самий важіль потрібно натиснути знизу вгору. Хоча для досвідчених водіїв це давно відомий факт і рутинна дія, молодим автомобілістам ця інформація може бути дуже корисною. Пам’ятайте, що така дрібниця, як правильне положення дзеркала заднього виду в темний час доби, є важливою складовою безпечного керування автомобілем
Раніше Автопілот назвав 5 випадків, коли потрібно вмикати кнопку “рециркуляції повітря”