У світі електромобілів, де час зарядки є одним з найкритичніших факторів, що стримують масове впровадження, з’явилася справжня революція: британська компанія RML Group отримала дозвіл на масове виробництво акумулятора надвисокої щільності потужності, який може бути повністю заряджений всього за 18 секунд, інформує Автопілот. Це урядове схвалення, отримане 2 червня для їхніх акумуляторів VarEVolt, відкриває шлях до нового етапу в розвитку електромобільності, дозволяючи компанії постачати ці потужні рішення для виробників по всьому світу. Джеймс Аркелл, керівник відділу силових агрегатів RML Group, підкреслив, що ця сертифікація є свідченням готовності компанії перейти від створення прототипів та невеликих обсягів до підтримки значно більших виробничих контрактів.
Акумулятор VarEVolt демонструє вражаючу здатність видавати величезну кількість енергії за надзвичайно короткий проміжок часу. Майкл Маллок, член правління RML, розповів журналу Autocar, що акумулятор може видавати 6 кіловат на кілограм і здатний “дуже швидко розрядити всю свою енергію”. З рейтингом C 200, він може повністю зарядитися або розрядитися приблизно за 18 секунд, що є просто фантастичним показником у порівнянні з існуючими технологіями. Для порівняння, повністю електричний Porsche Taycan має рейтинг C приблизно від 4 до 5, що означає, що для його повної зарядки або розрядки потрібно від 12 до 15 хвилин. Ця величезна різниця у часі відкриває абсолютно нові перспективи для використання електромобілів.

Модульна конструкція VarEVolt є ще однією значною перевагою, дозволяючи виробникам налаштовувати його під різні потреби. Генеральний директор RML Group Пол Дікінсон пояснив Autocar, що вони можуть зосередитися на запасі ходу, на потужності або ж збалансувати ці два аспекти, залежно від типу транспортного засобу, у якому буде використовуватися акумулятор. Це дає безпрецедентну гнучкість у розробці електромобілів.
Вже зараз деякі дрібносерійні виробники використовують акумулятор VarEVolt. Він є ключовим елементом живлення футуристичного гібридного гіперкара Czinger 21C, який поєднує в собі електродвигун, що живиться від цього акумулятора, та традиційний двигун внутрішнього згоряння. Хоча наразі RML Group виробляє лише кілька акумуляторів VarEVolt одночасно, майбутнє великомасштабне виробництво не обов’язково буде обмежуватися такими ексклюзивними продуктами, як 21C (Czinger випустив лише 80 розкішних спортивних автомобілів у першій серійній партії). Маллок також зазначив, що фірма розробляє спеціальний комплект для перетворення старих акумуляторних блоків з таких гіперкарів, як LaFerrari або McLaren P1, на оновлені версії. Це означає, що для власників таких автомобілів з’явиться можливість значно збільшити запас ходу, а якщо решта обладнання автомобіля це дозволить, то й отримати версію з у вісім разів більшою вихідною потужністю. Ця технологія обіцяє не тільки прискорити зарядку нових електромобілів, а й вдихнути нове життя у вже існуючі високопродуктивні гібриди.
Раніше Автопілот повідомляв, що електромобілі з запасом ходу 5000 км стануть реальністю завдяки новій технології.