В Австралії щорічно відбувається від 12 до 16 тисяч зіткнень транспортних засобів з кенгуру та валлабі. Тому виробники автомобілів уже 20 років займаються розробкою технологій запобігання зіткненню з тваринами, щоб уникнути аварій.

Компанія Volvo до 2016 року першою випустила на ринок систему виявлення великих тварин, оснащену камерою та радаром, які відстежують відстань до тварини. Система може виявляти лосів, коней та оленів, але не здатна розпізнати кенгуру.

Причина в тому, що кенгуру — абсолютно «ірраціональні» тварини: вони стрибають непередбачено, маневруючи в повітрі, щоб спантеличити хижаків, тому їх поведінку неможливо передбачити.

Усвідомивши проблему, команда інженерів Volvo провела два роки у пошуках способу змусити автомобілі гальмувати перед кенгуру, але у 2017 році зізналася, що «безпілотні машини можуть справлятися з будь-чим, крім кенгуру». Audi, BMW і Cadillac теж мають власні системи виявлення диких тварин, але жодна з компаній не підтвердила, що їх розробки захищають від сумчастих.

Нещодавно дослідники визнали, що сумчасті представляють практично нерозв’язну проблему для автобеспілотників і змушують вигадувати альтернативні рішення, щоб тримати їх подалі від жвавих доріг.

Exit mobile version