Close Menu
    Facebook
    Автопілот
    • Компанії
    • Автомобілі
    • Технології
    • Поради водіям
    • Огляди та тести
    • Автоспорт
    • Курйози на дорогах
    Автопілот
    Home»Технології»Toyota оголосила ворога дизелю — і це не електрика
    Технології

    Toyota оголосила ворога дизелю — і це не електрика

    Володимир ТкаченкоВолодимир Ткаченко17 Вересня, 2025
    Facebook Twitter Telegram Copy Link
    Джерело: The Drive

    Японський автогігант Toyota впевнений, що майбутнє комерційного транспорту належить водню, а не дизелю. Таку сміливу заяву зробив Міцумаса Ямагата, керівник новоствореного водневого підрозділу компанії Hydrogen Factory, інформує Автопілот з посиланням на The Drive.

    У той час як світ захоплений акумуляторними електромобілями, Toyota бачить у водні ідеальну альтернативу для важких вантажівок, автобусів та іншої комерційної техніки. На думку Ямагати, саме в цьому сегменті водневі технології зможуть розкрити свій потенціал на повну, ставши прямою заміною традиційним дизельним двигунам. Компанія не відмовляється від батарейних рішень для легкових авто, але для великих машин потрібен інший підхід.

    Основна перевага водню для комерційного сектору полягає у його енергетичній щільності та зручності використання. На відміну від громіздких та важких акумуляторів, які значно зменшують корисне навантаження вантажівки, водневі системи є набагато легшими. Це дозволяє перевозити більше вантажу, що є критично важливим для логістичного бізнесу. Крім того, процес заправки водневого автомобіля триває лічені хвилини, що можна порівняти зі звичайною заправкою дизелем, і це виключає тривалі простої, необхідні для зарядки акумуляторів.

    Цікаво, що Toyota розглядає одразу два напрями розвитку водневих технологій. Перший — це автомобілі на паливних елементах (FCEV), такі як седан Mirai. У них водень реагує з киснем для вироблення електроенергії, яка живить електромотор. Єдиним викидом у такому процесі є чиста вода. Другий, не менш перспективний напрям, — це двигуни внутрішнього згоряння, що працюють безпосередньо на водні. Ця технологія дозволяє адаптувати існуючі виробничі лінії та зберегти звичну конструкцію автомобіля, замінивши лише паливну систему.

    Для прискорення розробок та здешевлення технології Toyota у 2023 році запустила спеціалізований підрозділ Hydrogen Factory. Його головна мета — об’єднати всі процеси, від розробки до виробництва та продажу, під одним дахом. Це має допомогти компанії швидше реагувати на потреби ринку та зробити водневі вантажівки масовим продуктом. Компанія вже активно тестує прототипи важких вантажівок на водневих паливних елементах, доводячи життєздатність своєї концепції.

    Звісно, на шляху до водневого майбутнього є серйозні перешкоди. Головною проблемою залишається недостатньо розвинена інфраструктура водневих заправних станцій та висока вартість виробництва «зеленого» водню, отриманого за допомогою відновлюваних джерел енергії. Проте Toyota та інші гравці ринку вірять, що зі зростанням попиту та вдосконаленням технологій ці проблеми будуть поступово вирішені, як це колись відбувалося з інфраструктурою для електромобілів.

    Таким чином, стратегія Toyota демонструє комплексний підхід до декарбонізації транспорту. Замість того, щоб робити ставку лише на одну технологію, японський виробник пропонує різні рішення для різних завдань. І в майбутньому важкої техніки, на їхню думку, ключову роль відіграватиме саме водень, здатний запропонувати потужність, дальність пробігу та швидкість заправки, які так необхідні комерційному сектору.

    Підписуйся на наш Telegram-канал

    GAC-Toyota Hydrogen Factory водневі двигуни водневі паливні елементи заміна дизелю комерційний транспорт Міцумаса Ямагата

    Читайте також

    Без оливи й охолодження: у Мережі показали унікальний двигун Ford із 80-х

    14 Вересня, 2025

    Porsche Cayenne Electric отримає бездротову зарядку

    4 Вересня, 2025

    Чому «автомат» остаточно витісняє механічну коробку передач

    3 Вересня, 2025

    НОВЕ

    Чому індекс швидкості на шинах важливіший, ніж здається

    17 Вересня, 2025

    Toyota оголосила ворога дизелю — і це не електрика

    17 Вересня, 2025

    Mercedes може випустити купе GT на електротязі

    17 Вересня, 2025
    Facebook Telegram
    © 2025 AVTOPILOT.com.ua.

    "Автопілот" пропонує огляди, поради, новини зі світу автомобілів, зокрема останні новинки автоіндустрії, технологічні інновації, а також практичні поради для водіїв. Відвідувачі можуть знайти інформацію про автомобілі різних марок, порівняльні тести, а також деталі про участь автовиробників у різноманітних подіях та автоспорті. Avtopilot.com.ua ділиться курйозними історіями з доріг та надає експертні огляди на актуальні теми, що стосуються кожного автомобіліста.

    Копіювання текстів або зображень, поширення інформації Avtopilot.com.ua у будь-якій формі забороняється без письмової згоди адміністрації. Цитування матеріалів сайту Avtopilot.com.ua дозволено за умови відкритого для пошукових систем гіперпосилання на конкретний матеріал не нижче другого абзацу.

    Контакти

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.