Компанія Mercedes-Benz готується до прем’єри другого покоління популярного кросовера GLB, яка запланована на 8 грудня. Новинка, як і її родич CLA, отримає версії з гібридними силовими установками та повністю електричну модифікацію, що прийде на зміну існуючій моделі EQB, інформує Автопілот з посиланням на Jalopnik.
Щоб підігріти інтерес публіки, автовиробник поділився унікальними кадрами з випробувань прототипу в передових кліматичних аеродинамічних трубах. Ці високотехнологічні комплекси дозволяють інженерам імітувати найсуворіші погодні умови на планеті — від арктичних хуртовин до пекучого сонця каліфорнійської Долини Смерті. Це ключовий етап розробки, який гарантує, що автомобіль буде готовий до будь-яких примх природи.
Разом з тим, Mercedes-Benz вперше показав інтер’єр нового GLB без камуфляжу. Він практично ідентичний салону CLA, включно з опційним екраном Superscreen, що простягається на всю ширину передньої панелі. Автомобіль збереже можливість встановлення третього ряду сидінь, при цьому виробник обіцяє «відчутно більше простору над головою» для першого та другого рядів. Особливою родзинкою стане стандартний панорамний дах з опційним підсвічуванням, яке створює ефект зоряного неба завдяки десяткам трипроменевих зірок.

Кожна з кліматичних труб, розташованих у Технологічному центрі Mercedes в німецькому Зіндельфінгені, оснащена біговими барабанами, схожими на динамометричний стенд. Чотири ролики в підлозі, що приводяться в рух електродвигунами, дозволяють тестувати повнопривідні автомобілі, витримуючи сумарну потужність до 1046 кінських сил та швидкість до 265 км/год. Усередині тунелів можна навіть заправляти та заряджати автомобілі, не перериваючи випробувань.
Ці комплекси є величезною перевагою у процесі розробки. Вони функціонують цілий рік, на відміну від реальних погодних умов, які бувають сезонними. Крім того, умови та вимірювання можна відтворювати з абсолютною точністю, що значно спрощує діагностику проблем та оптимізацію характеристик автомобіля.

У «холодному» тунелі температура може варіюватися від -40 до +40 градусів за Цельсієм, а вологість також регулюється. Спеціальні «снігові гармати» здатні створювати сніг різної консистенції, а потужний вентилятор імітує хуртовини зі швидкістю вітру до 200 км/год. Інженери ретельно перевіряють роботу склоочисників, ризик забивання повітрозабірників снігом та кригою, а також вплив опадів на аеродинаміку.
Такі тести особливо важливі для електромобілів, де система клімат-контролю є одним з найбільших споживачів енергії, особливо взимку. Mercedes-Benz заявляє, що за 20-хвилинну поїздку при температурі -7°C новий GLB нагріває салон вдвічі швидше за поточний EQB, витрачаючи при цьому вдвічі менше енергії. Частково це стало можливим завдяки новому багатоджерельному тепловому насосу, який використовує тепло навколишнього повітря, тепло від батареї та залишкову енергію силової установки.
Окрема камера призначена для випробувань спекою, де температура коливається від +10 до +60°C. Тут 32 спеціальні лампи створюють випромінювання, аналогічне сонячному світлу, з інтенсивністю, що відповідає умовам пустелі. Ця установка також імітує розпечену поверхню дороги, підтримуючи її температуру в діапазоні від 50 до 70°C.

Окрім вже згаданого Superscreen, інтер’єр нового GLB може похвалитися вентиляційними дефлекторами з підсвічуванням та оригінальним дизайном, «плаваючою» центральною консоллю з відсіком для зберігання речей та бездротовою зарядкою, а також оновленим кермом з більшою кількістю фізичних кнопок. Все це працюватиме під управлінням нової операційної системи MB.OS.
Простір також став пріоритетом: другий ряд сидінь отримав повздовжні регулювання та можливість змінювати кут нахилу спинки. Панорамний дах виготовлений з теплоізоляційного багатошарового скла, яке має покриття, що відбиває інфрачервоне випромінювання, та спеціальний низькоемісійний шар, який запобігає втраті тепла з салону взимку.
