Нове покоління Chevrolet Corvette, представлене моделями ZR1 та гібридною ZR1X, здійснило справжній фурор на легендарній трасі Нюрбургринг, встановивши нові рекорди швидкості для серійних американських автомобілів. Маючи під капотом 1064 кінські сили, стандартний C8 Corvette ZR1 вже довів свою спроможність, здобувши перемоги на кількох знакових треках. Однак його старший брат, повнопривідний гібрид ZR1X з неймовірною потужністю у 1250 к.с., підняв планку на абсолютно новий рівень, інформує Автопілот з посиланням на Jalopnik.

Команда Chevrolet відкрито заявляла про свої амбіції на «Північній петлі», і результати не змусили на себе довго чекати. Проте, важливо розуміти контекст цих досягнень. Абсолютний рекорд траси, що належить гіперкару Mercedes-AMG One з часом 6:29.090, залишився недосяжним. Найшвидший з Corvette, модель ZR1X, показав офіційний час 6:49.275, що є значним результатом, але не загрожує німецькому лідеру.

У свою чергу, менш потужний ZR1 подолав коло за 6:50.763, що лише трохи повільніше за гібридну версію. Головна перемога Chevrolet полягала в іншому: обидві моделі виявилися швидшими за попереднього американського рекордсмена, Ford Mustang GTD, який нещодавно встановив час 6:52.072. Для порівняння, попередня спортивна модифікація Corvette Z06 проходила цю ж дистанцію за 7:11.826, що демонструє колосальний прогрес інженерів.

Однак найцікавішою деталлю цієї історії є не самі автомобілі, а ті, хто сидів за їхнім кермом. На відміну від Mercedes, який залучив професійних гонщиків для встановлення своїх рекордів, Chevrolet вирішив довірити цю місію власним інженерам-розробникам. Такий підхід не лише демонструє довіру до свого персоналу, але й підкреслює можливості автомобіля в руках досвідченого, але все ж не професійного пілота.

Завдяки цьому рішенню інженер з динаміки автомобіля ZR1X, Дрю Кеттел, тепер носить титул найшвидшого водія-непрофесіонала, який коли-небудь проходив Нюрбургринг. Звісно, назвати його новачком складно, адже на його рахунку приблизно 600 кіл на цій трасі. Його колега Браян Воллес, який пілотував ZR1, має досвід у 425 кіл, тоді як менеджер з продуктивності Аарон Лінк, який тестував Z06, наїздив близько 800 кіл.

Представники Chevrolet підкреслюють, що автомобілі, які брали участь у заїздах, були максимально наближені до серійних версій. Модифікації обмежувалися встановленням обов’язкового обладнання безпеки, рекомендованого адміністрацією треку. Це включало каркас безпеки, гоночне крісло з повним захистом, вогнегасник та шеститочкові ремені безпеки — стандартний набір для подібних рекордних заїздів.

Обидва Corvette були оснащені колесами з вуглецевого волокна та спеціальними шинами Michelin Cup 2R, що є ключовим фактором для досягнення максимального зчеплення з треком на таких швидкостях. Це обладнання буде доступним для покупців як опція.

«Жоден автовиробник раніше не робив спроби встановлення рекорду на Нюрбургрингу подібним чином», — заявив президент GM Марк Ройсс. «Від розробки до виробництва, а тепер і на «Зеленому пеклі», ми чітко продемонстрували, що для наших інженерів та автомобілів GM немає меж. Це найкращі Corvette в історії, і крапка».

Exit mobile version