Історія повторюється: Acura знову припиняє виробництво моделі ZDX. Ця новина не стала великою несподіванкою, враховуючи, що на офіційному сайті Honda вже анонсовано модель Passport 2026 року, тоді як сторінка Acura досі представляє ZDX 2024 модельного року. Це рішення знаменує завершення короткого життєвого циклу електричного кросовера, який фактично був перелицьованою версією Cadillac Lyriq, побудованою на чужій платформі, інформує Автопілот з посиланням на Jalopnik.
Перші чутки про зняття моделі з конвеєра з’явилися після того, як інсайдери отримали доступ до внутрішнього меморандуму для дилерів. Невдовзі Acura офіційно підтвердила цю інформацію, опублікувавши заяву. У ній компанія пояснила, що прагне краще узгодити свій продуктовий портфель з потребами клієнтів, ринковими умовами та довгостроковими стратегічними цілями. Водночас бренд наголосив, що ZDX відіграв важливу роль і став фундаментом для майбутніх розробок.
На зміну ZDX прийде абсолютно новий електричний кросовер Acura RSX, який створюватиметься вже на власній платформі компанії. Його виробництво заплановано на другу половину 2026 року на заводі EV Hub в Огайо. Також у розробці перебувають нові гібридні моделі Acura. Компанія запевнила, що всі власники ZDX продовжать отримувати повну сервісну підтримку, включно з обслуговуванням, запчастинами та гарантійними зобов’язаннями через дилерську мережу.
Попри своє недовге життя, Acura ZDX мав чим зацікавити покупців. Платформа Ultium від General Motors забезпечила йому надзвичайно просторий салон та доступ до передових технологій. Базова задньопривідна версія розвивала 358 кінських сил та 439 Нм крутного моменту, тоді як топова двомоторна модифікація Type S могла похвалитися вражаючими 500 к.с. та 737 Нм. До того ж, автомобіль пропонував рідкісне поєднання підтримки Apple CarPlay та передової системи допомоги водієві Super Cruise від GM.
Проте головним розчаруванням стали матеріали інтер’єру, які абсолютно не відповідали ціні автомобіля. Багато елементів салону, особливо все, що розташоване нижче лінії підлокітників, включно з дворівневою центральною консоллю, на дотик нагадували пластик з бюджетного автомобіля вартістю 30 тисяч доларів, а не преміального кросовера за 75 тисяч. Це створювало значний дисонанс і ускладнювало конкуренцію з іншими гравцями ринку, що пропонували значно розкішніші салони.
Незважаючи на недоліки, завдяки знижкам та спеціальним пропозиціям Acura змогла продати значну кількість ZDX. До кінця серпня 2024 року продажі досягли 11 520 одиниць, що не так вже й далеко від показників популярної моделі Integra за той самий період. Тепер, після офіційного припинення виробництва, ZDX може стати ще привабливішим на вторинному ринку. Вже зараз вживані екземпляри Type S можна знайти за ціною менше 40 тисяч доларів, і з часом їхня вартість, ймовірно, продовжить стрімко падати. Можливість придбати 500-сильний кросовер з SuperCruise та CarPlay за ціною, що наближається до 25 тисяч доларів, може змусити багатьох по-новому поглянути на цю модель.