Компанія AMG, відома своїми високопродуктивними автомобілями, готує до випуску новий суперпозашляховик, який планується представити в 2026 році. Цей електричний SUV матиме потужність у 1000 кінських сил і буде побудований на новій платформі високопродуктивних електромобілів AMG.EV.

Дизайн та стилістика

Суперпозашляховик AMG, ймовірно, матиме лінії купе, з помірно нахиленою задньою частиною, що підкреслюватиме його спортивний характер. Дизайн передньої частини автомобіля буде натхненний концептом AMG Vision, представленим у 2022 році. Важливим елементом стане клиноподібний капот, спеціально розроблений для покращення аеродинамічних показників, що є особливо важливим для електромобілів.

Очікується, що передня частина позашляховика буде без традиційної решітки радіатора, оскільки під капотом немає двигуна внутрішнього згоряння, який би потребував повітряного охолодження. Натомість автомобіль отримає унікальну світлову підсвітку з боковими сегментами, що утворюють зображення зірки (логотип Mercedes), з’єднаної тонкою світловою смугою, яка тягнеться по всій передній частині.

Загальний стиль буде поєднувати спортивність та елегантність, з плавними і вигнутими формами без різких граней. Довжина автомобіля очікується трохи більше 5 метрів, з колісною базою близько 3 метрів.

Інноваційна основа

Суперпозашляховик AMG буде побудований на платформі AMG.EV, спеціально розробленій для електромобілів і орієнтованій на високі показники продуктивності. Ця платформа дебютує в 2025 році з моделлю GT. Основна увага буде приділена зменшенню ваги автомобіля, що дозволить покращити динамічні характеристики.

Силова установка складатиметься з електродвигунів з аксіальним потоком, живлених від нового пакета батарей на 800 вольт, який характеризується вищими рівнями напруги, хімічного складу та енергетичної щільності порівняно з поточними батареями. Очікується, що початкова потужність складатиме 1000 кінських сил, з можливістю подальшого збільшення для ще потужніших версій. Вихід цього суперпозашляховика на ринок заплановано на 2026 рік.

Exit mobile version