Компанія Audi готує гучну прем’єру, яка може стати поворотним моментом для бренду. Генеральний директор Гернот Делльнер анонсував розробку “високоемоційного спорткара”, що має на меті відродити славу культової моделі TT. Проєкт, що отримав внутрішню назву “TT Moment 2.0”, покликаний стати справжнім “будівельником ідентичності” для компанії, яка переживає непрості часи, інформує Автопілот з посиланням на Autoblog.

Останні роки виявилися для Audi складними. Обсяги продажів значно поступаються головному конкуренту BMW, а 2024 рік відзначився черговим спадом. Частково це було пов’язано із затримками автомобілів у портах через невизначеність із митними тарифами. Хоча ситуацію вдалося стабілізувати, для виживання на ринку цього недостатньо. Гернот Делльнер визнає наявні проблеми та говорить про “необхідність повернутися на правильний шлях”, проте він сповнений оптимізму, вважаючи, що бренд вже “пройшов найнижчу точку”.

Надію на світле майбутнє пов’язують із новою ерою дизайну, яку очолив Массімо Фрашелла. Першим кроком у цьому напрямку стане концепт, який представлять вже у вересні на виставці IAA в Мюнхені. За словами керівництва, це буде “сміливий крок уперед”, на відміну від попередніх футуристичних шоу-карів, як-от концепт Audi skysphere зі змінною колісною базою. Як повідомляють німецькі медіа, зокрема видання Bild, Делльнер має передчуття, що компанія стоїть на порозі такого ж прориву, яким колись став вихід першого покоління TT.

Спочатку коментарі CEO породили чутки про повернення моделі TT у четвертому поколінні, однак він вніс ясність. Новий спорткар займе унікальну нішу “дещо середнє” між культовим TT та суперкаром R8. Це відкриває простір для спекуляцій щодо технічної складової. Одним із ймовірних сценаріїв є використання платформи майбутнього електричного Porsche 718. Проте Делльнер поки що не розкриває жодних подробиць про силову установку, залишаючи інтригу для майбутньої презентації.

На тлі цих новин з’являються й інші чутки, що стосуються флагманського спорткара. Деякі джерела стверджують, що третє покоління R8 майже готове і може з’явитися наприкінці 2027 року. Якщо це правда, Audi може знову звернутися по допомогу до свого корпоративного родича, Lamborghini, використавши платформу наступника Huracán, відомого як Temerario. Однак випуск двох спортивних моделей за короткий проміжок часу виглядає досить сміливим кроком для компанії, що перебуває в процесі реструктуризації. Залишається лише чекати офіційних анонсів, які покажуть, наскільки амбітними є плани Audi на найближчі роки.

Exit mobile version