Культовий спорткар Audi TT, виробництво якого було припинено, готується до тріумфального повернення, але вже в абсолютно новому амплуа — як повністю електрична модель. Це відродження обіцяє не просто зміну силової установки, а й повний перегляд філософії автомобіля, який свого часу став іконою дизайну, інформує Автопілот з посиланням на Auto Express.

Очікується, що новий головний дизайнер Audi, Массімо Фрашелла, який приєднався до компанії у червні 2023 року, звернеться до спадщини бренду. Ймовірно, він черпатиме натхнення в оригінальному TT першого покоління (Mk1), щоб надати новому спорткару впізнаваних рис. Це може проявитися у ширшій, більш «приземкуватій» поставі та характерній округлій формі кузова, яка відсилатиме до легендарного попередника. Водночас автомобіль отримає сучасні елементи, такі як цифрові бічні дзеркала, приховані дверні ручки та чисту лінію бічного скла, що відповідатиме останнім трендам автомобільного дизайну.

Ринок електричних спорткарів поки що не надто насичений, і на даний момент єдиним реальним конкурентом у цьому сегменті є MG Cyberster. Однак ситуація швидко змінюється. Незабаром до боротьби приєднається Alpine зі своєю електричною версією A110, а Lotus розробляє електромобіль розміром з Emira на базі минулорічного концепту «Theory 1». Таким чином, до моменту виходу нового TT на ринок, конкуренція обіцяє бути досить гострою.

Найбільш серйозними суперниками для електричного Audi TT, ймовірно, стануть його побратими по концерну Volkswagen Group. Очікується, що Audi використовуватиме ту саму платформу, що й майбутні повністю електричні версії середньомоторних Porsche 718 Cayman та Boxster. Проте, якщо моделі Porsche будуть орієнтовані на максимальну продуктивність та високу ціну, Audi, схоже, прагне зберегти для TT філософію відносної доступності, яка була притаманна його бензиновим попередникам.

Це означає, що серійна версія електричного TT, швидше за все, з’явиться не раніше 2027 року. В її основу ляже нова електрична архітектура SSP (Scalable Systems Platform). Ця універсальна платформа також буде використана для наступних поколінь Skoda Octavia та Volkswagen Golf. Вона передбачає впровадження високотехнологічного програмного забезпечення, розробленого спільно з американськими піонерами електромобільності з компанії Rivian. Такий підхід дозволить уніфікувати розробку та знизити витрати в межах усього концерну.

Як і його бензиновий попередник, електричний наступник коштуватиме дешевше за аналогічні моделі Porsche. Проте, не варто очікувати, що ціна залишиться на рівні останньої версії TT Final Edition 2023 року. Стартова вартість, ймовірно, буде значно вищою, відображаючи перехід на нову технологічну платформу та загальне подорожчання автомобілів. Перший концепт, що розкриє бачення Фрашелли, може бути представлений вже у вересні на Мюнхенському автосалоні IAA, де ми й отримаємо перше уявлення про майбутнє легенди.

Exit mobile version