На українському вторинному автомобільному ринку завжди високий попит на бюджетні моделі, адже багато хто прагне заощадити на покупці “залізного коня”. Приваблива ціна міських авто може здатися чудовою можливістю стати автовласником без значних фінансових вкладень. Однак, як попереджає Автопілот, не всі недорогі автомобілі однаково надійні, і деякі з них можуть принести своєму новому власнику чимало клопоту та неочікуваних витрат на ремонт.
Британський автомобільний експерт на ім’я Грант, відомий своїми оглядами, назвав дві конкретні моделі, які, на його думку, варто уникати при виборі дешевого вживаного авто, оскільки вони мають схильність до певних проблем з надійністю. Він підкреслив, що, попри зовнішню привабливість або поширеність, ці автомобілі можуть виявитися “чорною дірою” для гаманця.

Однією з таких моделей, на яку вказує експерт, є Opel Corsa E, особливо версії з 1,4-літровим бензиновим двигуном. За словами Гранта, хоча візуально ці автомобілі виглядають доволі привабливо, саме силова установка може стати джерелом проблем. Він зазначає, що ці двигуни відомі своєю схильністю до розтягування ланцюга ГРМ (газорозподільного механізму), а також до виходу з ладу його натягувачів. Ця проблема найчастіше виникає на автомобілях зі значним пробігом і може вимагати дороговартісного ремонту. Експерт наголошує, що таким моделям необхідне особливо якісне та своєчасне технічне обслуговування протягом усього терміну експлуатації, аби відтермінувати або уникнути згаданих несправностей.
Другою моделлю, від купівлі якої Грант радить утриматися, є SEAT Leon третього покоління, зокрема автомобілі, оснащені 1,6-літровим дизельним двигуном. На думку експерта, ця дизельна силова установка виявилася доволі ненадійною. Головною причиною для занепокоєння, як і у випадку з Opel Corsa E, є проблеми з елементами системи ГРМ, хоча тут йдеться про ремінь ГРМ. Експерт зауважує, що ремінь у цій модифікації SEAT Leon має схильність до передчасного зносу або виходу з ладу, що може призвести до серйозних пошкоджень двигуна і, відповідно, до дуже дорогого ремонту.

Таким чином, хоча Opel Corsa E та SEAT Leon третього покоління можуть здаватися привабливим варіантом на українському вторинному ринку завдяки своїй відносній доступності, експерт попереджає про потенційні “підводні камені”, пов’язані з надійністю їхніх силових агрегатів. Потенційним покупцям цих конкретних модифікацій варто бути особливо уважними при огляді автомобіля, ретельно перевіряти історію його обслуговування та пробіг, або ж розглянути інші варіанти, аби уникнути непередбачених та значних витрат на ремонт у майбутньому. Економія на початковій вартості може швидко нівелюватися високими витратами на відновлення працездатності цих проблемних вузлів.
Не пропустіть: +148 км запасу ходу: який предмет потрібно зняти з електромобіля, щоб проїхати далі