Компанія Citroen офіційно представила друге покоління свого сімейного кросовера C5 Aircross, який зазнав кардинальних змін і готується вийти на світові ринки у другій половині 2025 року. Про суттєве оновлення моделі стало відомо з повідомлення на офіційному сайті концерну Stellantis. Зовні новий Citroen C5 Aircross змінився до невпізнання, повністю відійшовши від плавних ліній свого попередника. Натомість, він тепер більше нагадує минулорічний передсерійний концепт, демонструючи більш різкі грані кузова, розповідає Автопілот

Автомобіль отримав високий капот, потужніші бампери та виражені крила, а також привертають увагу оригінальні тонкі передні фари і задні ліхтарі. Оптика може бути виконана за матричною технологією, а діаметр литих дисків тепер досягає 20 дюймів. Крім візуальних змін, кросовер Citroen значно збільшився у розмірах, досягаючи 4652 мм у довжину, 1902 мм у ширину, при колісній базі у 2784 мм.

Citroen C5 Aircross. Фото: Stellantis

Збільшені габарити позитивно позначилися на просторі в салоні. Зокрема, для пасажирів на задньому ряду місце для ніг зросло на 51 мм, а простір над головою – на 68 мм, що робить поїздки більш комфортними. Крісла другого ряду, як і в попередній моделі, зберігають можливість горизонтального регулювання та зміни кута нахилу спинки, що додає гнучкості у використанні простору салону. Об’єм багажного відділення варіюється від 651 до 1668 літрів зі складеними сидіннями.

Citroen C5 Aircross. Фото: Stellantis

Інтер’єр також отримав значні оновлення. На передній панелі тепер розташований цифровий щиток приладів та великий портретний тачскрин, що є центральним елементом управління інформаційно-розважальними функціями. Для зручності водія передбачена проекція даних на лобове скло. У центральній консолі з’явилася практична ніша для зберігання дрібних речей. Особливу увагу приділено комфорту сидінь – встановлені м’які передні сидіння Advanced Comfort Seats, відомі своєю зручністю. Серед стандартного та додаткового обладнання з’явилися такі опції, як підігрів задніх крісел, камера, спрямована в салон, та система напівавтономного руху.

Citroen C5 Aircross. Фото: Stellantis

Технічною основою нового Citroen C5 Aircross стала сучасна платформа Stellantis STLA Medium. Кросовер розділяє електрифіковані силові установки зі своїми “побратимами” по концерну – моделями Opel Grandland, Peugeot 3008 та 5008. Базовою версією є модифікація з 1,2-літровим бензиновим турбомотором та “м’якою” гібридною установкою, що розвиває 145 кінських сил. Також доступний 195-сильний плагін-гібрид, оснащений 1,6-літровою турбочетвіркою та електромотором, який здатен проїхати на чистій електротязі до 85 кілометрів.

Citroen C5 Aircross. Фото: Stellantis

Однією з головних новацій є поява повністю електричних версій Citroen C5 Aircross. Варіант Standard Range оснащений одним електромотором потужністю 210 кінських сил та батареєю на 73 кВт∙год, що забезпечує запас ходу до 520 кілометрів за циклом вимірювання. Для тих, кому потрібна більша дальність поїздки, пропонується версія Extended Range з одним мотором на 230 кінських сил та більш ємною батареєю на 97 кВт∙год, що дозволяє подолати до 680 кілометрів на одному заряді.

Citroen C5 Aircross. Фото: Stellantis

Приємною особливістю електричних модифікацій є можливість швидкої зарядки потужністю 160 кВт, яка дозволяє поповнити заряд батареї до 80% всього за півгодини. Таким чином, новий Citroen C5 Aircross другого покоління є значним кроком вперед для моделі, пропонуючи не тільки повністю оновлений дизайн та збільшений простір, але й широкий вибір сучасних електрифікованих та повністю електричних силових установок, що відповідають актуальним трендам автомобільної індустрії.

Раніше Автопілот повідомляв, що Renault обрала назву для свого нового кросовера.

Exit mobile version