У світі споживацьких товарів існує залізне правило: найпростіші дизайни найкраще витримують випробування часом. Це стосується як звичайних ложок, так і автомобілів, чиї силуети залишаються незмінними десятиліттями. Спільна риса таких машин — вони ніби створені за допомогою лінійки та нічого більше, і саме в цьому полягає їхній шарм, інформує Автопілот з посиланням на Jalopnik.

Такі позашляховики, як Jeep Wrangler та Mercedes-Benz G-Class, зберігають свою впізнавану форму роками, тоді як Ford Bronco та Toyota Land Cruiser є радше переосмисленням легендарного минулого. Існує навіть новий гравець, Ineos Grenadier, який свідомо запозичив натхнення у класичних моделей, щоб створити свій непідвладний часу «квадратний» образ. Ці автомобілі можуть мати аеродинаміку цегляного будинку, але й на дорозі вони привертають не менше уваги. Вони є втіленням простоти, яка, за іронією долі, сама стає трендом.

Ford Bronco — яскравий приклад вдалого відродження класики. Компанії вдалося зберегти дух оригіналу з його короткою базою, круглими фарами та неймовірною універсальністю. Сучасне покоління пропонує дво- та чотиридверні версії, а також сім рівнів комплектації, що робить його прямим конкурентом Jeep Wrangler. Новий Bronco не лише виглядає брутально, але й демонструє видатні позашляхові можливості завдяки системі підвіски HOSS та режимам G.O.A.T. («проходить будь-яку місцевість»). На жаль, під капотом більше немає V8, але його замінили ефективні двигуни EcoBoost.

Jeep Wrangler веде свій родовід безпосередньо від військового Willys Jeep часів Другої світової війни. Цей зв’язок помітний і сьогодні: фірмова решітка з сімома прорізами, можливість скласти лобове скло та зняти двері й дах. Попри значне збільшення в розмірах, силует залишається культовим. Сучасний Wrangler пропонує комфорт, про який його предки могли лише мріяти, включаючи кондиціонер та сучасну інформаційно-розважальну систему. Однак за своєю суттю він залишається безкомпромісним підкорювачем бездоріжжя з нерозрізними мостами та можливістю відключення стабілізатора поперечної стійкості.

Статус ікони Toyota Land Cruiser, мабуть, перевершує і Bronco, і Wrangler разом узяті. Цей автомобіль служив у арміях по всьому світу та брав участь у найскладніших ралі. З роками він еволюціонував у преміальний позашляховик, але нове покоління повертається до своїх «квадратних» коренів. Збудований на глобальній платформі TNGA-F, він став компактнішим і ще більш пристосованим до суворих умов. На зміну ненажерливому V8 прийшла нова гібридна силова установка з чотирма циліндрами, яка забезпечує чудовий крутний момент для бездоріжжя.

Mercedes-Benz G-Class, або G-Wagen, також починав як військовий транспорт. Його історія нерозривно пов’язана з шахом Ірану, який замовив партію для патрулювання кордонів. Згодом автомобіль став доступним для цивільних і перетворився на символ розкоші. Попри люксовий салон та потужні двигуни від AMG, G-Wagen зберіг свою незмінну кубічну форму, рамну конструкцію та три блокування диференціалів, що робить його одним з найкращих позашляховиків у світі.

На тлі цих гігантів Ineos Grenadier виглядає новачком, але його дизайн свідомо наслідує іншу легенду — класичний Land Rover Defender. Це утилітарний підхід до мобільності, де функціональність стоїть на першому місці. Grenadier використовує перевірені часом рішення, як-от рамна конструкція та нерозрізні мости, але поєднує їх із сучасним 3,0-літровим рядним шестициліндровим двигуном від BMW. Це доводить, що прагнення до простоти та надійності в автомобільному світі ніколи не виходить з моди.

Exit mobile version