Новий спільний кросовер Geely і Volvo дебютував у Європі. Бренд Lynk & Co, дочірня компанія Geely, відкрила прийом замовлень на модель 02, яка на зовнішніх ринках продаватиметься як паркетник Z20.
Як зазначає компанія, п’ятидверна модель спеціально розроблена для європейського ринку, а за дизайном і технічними характеристиками багато в чому повторює Zeekr X. Базова версія кросовера має задній привід, електродвигун потужністю 272 к.с., батарею на 66 кіловат-годин і забезпечує автономний пробіг у 445 кілометрів.
Хоча Lynk & Co Z20 вже сертифікований у Китаї, він досі не надійшов у продаж, тому офіційний дебют відбувся саме в Європі. Стартова ціна новинки приваблива: 4,46-метровий електромобіль на сучасній платформі SEA, з багатим оснащенням, продається в Німеччині та Франції за ціною від 36 тисяч євро.
Для порівняння, Volkswagen ID.3, який має менші габарити (4,26 метра) і батарею на 59 кіловат-годин, пропонується за схожою ціною, але його базова комплектація набагато простіша. Покупцям Lynk & Co 02 не доведеться доплачувати за 19-дюймові легкосплавні колеса, задні дискові гальма, медіасистему з 15,4-дюймовим тачскрином, віртуальну панель приладів на 10,2 дюйма, бездротову зарядку для гаджетів і електроприводи передніх сидінь.
За динамікою Lynk & Co 02 може конкурувати з «зарядженими» моделями Volkswagen GTX: розгін до 100 км/год займає всього 5,5 секунд. Кросовер також виділяється швидкою зарядкою: від 150-кіловатного джерела зарядити батарею з 10% до 80% можна лише за півгодини. Серед додаткових опцій: система розпізнавання дорожніх знаків, виявлення «сліпих» зон, адаптивний круїз-контроль і система контролю смуги руху з попередженням про перехресний рух.
Перші продажі Lynk & Co 02 у Європі покажуть, як європейці відреагують на новинку, вже в листопаді та грудні. Попри те, що продажі електромобілів на континенті знижуються, і такі компанії, як Volkswagen, Stellantis і Renault, б’ють на сполох, високі митні тарифи поки не можуть повністю зупинити експансію китайських електрокарів.
Читайте також: Renault готує ретро-футуристичний електрокар з “підморгуючими” фарами