Попри скептичні прогнози щодо альянсу Renault-Nissan-Mitsubishi, це партнерство починає приносити несподівано цікаві плоди. Яскравим прикладом став Mitsubishi Eclipse Cross другого покоління — абсолютно новий електричний кросовер, створений на базі технологій Renault, який не має нічого спільного зі своїм попередником з суперечливою назвою, інформує Автопілот з посиланням на Jalopnik.
Новий Eclipse Cross розроблено спеціально для європейського ринку, а його виробництво налагодять на тому ж заводі у французькому місті Дуе, де вже випускаються Renault 5, Megane E-Tech та Scenic E-Tech. Ця модель стала першим повністю електричним автомобілем Mitsubishi з часів компактного i-MiEV. Хоча поява електрокара у дилерів за межами Європи малоймовірна, його дизайн дає чітке уявлення про майбутній вигляд моделей бренду. В компанії заявляють, що новинка є «поворотним моментом для бренду на шляху до повної електрифікації».
Зовнішність електричного Eclipse Cross є значним кроком уперед. Частково це заслуга Renault, оскільки автомобіль є глибокою переробкою успішної моделі Scenic E-Tech. Однак усі нові елементи від Mitsubishi виглядають органічно та стильно. Ключові компоненти, як-от двері, бічні вікна та дах, спільні з французьким аналогом, але загальний профіль кросовера став значно гармонійнішим, позбувшись дивної трикутної задньої частини попередника. За довжини 4468 мм та висоти 1570 мм, новинка стала трохи коротшою та значно нижчою за бензинову версію.
Фірмова концепція дизайну Mitsubishi «Dynamic Shield» чудово адаптувалася до електромобіля, отримавши закриті панелі з тривимірною стільниковою поверхнею. Mitsubishi також розробляє впізнавану світлову оптику, і її виконання в Eclipse Cross нагадує рішення, які ми бачили на шпигунських фото майбутнього Montero. Хоча з’єднані чорною смугою задні ліхтарі є поширеним трендом, вони виглядають доречно, а дизайн задньої стійки вийшов навіть цікавішим, ніж у Renault. Завершують образ ефектні триспицеві колісні диски.
Інтер’єр Eclipse Cross майже повністю повторює салон Scenic, за винятком логотипа на кермі та візерунка прострочки на сидіннях. І це скоріше перевага, адже він значно якісніший за будь-який інший салон Mitsubishi, за винятком, можливо, топових комплектацій Outlander. Центральне місце займає вертикально орієнтований 12,3-дюймовий сенсорний екран з рядом фізичних кнопок під ним, об’єднаний в єдиний блок з 12,3-дюймовою цифровою панеллю приладів. Мультимедійна система має вбудовані сервіси Google, включно з картами та асистентом, а також підтримує Apple CarPlay та Android Auto.
На старті продажів новий Eclipse Cross буде доступний з акумулятором ємністю 87 кВт⋅год, що забезпечує запас ходу до 600 км за європейським циклом WLTP. У 2026 році з’явиться доступніша версія з батареєю на 60 кВт⋅год. Автомобіль оснащений системою терморегуляції з водяним охолодженням для оптимізації роботи батареї. Він підтримує швидку зарядку постійним струмом потужністю до 150 кВт, а також зарядку змінним струмом до 22 кВт. Єдиний електромотор розвиває 215 к.с. та 300 Нм крутного моменту, розганяючи кросовер до 100 км/год за 8,4 секунди.
Особливу увагу приділено безпеці. У разі аварії піротехнічний вимикач автоматично від’єднує тягову батарею. Крім того, для пожежників передбачено спеціальний доступ, який дозволяє під’єднати шланг і швидко затопити акумулятор водою для запобігання загорянню. Виробництво нового Mitsubishi Eclipse Cross стартує в четвертому кварталі 2025 року, а на автомобіль надаватиметься 8-річна гарантія, що є значним покращенням умов бренду.