Хоча Felicia не була повністю розроблена концерном Volkswagen Group, вона стала першою моделлю Skoda, яка відчула переваги німецького інженерного досвіду. Запущена в 1994 році на заміну Favorit, вона залишалася у продажу до появи Fabia на межі століть. За шість років виробництва субкомпактний хетчбек пропонувався в кількох варіантах кузова, включно з пікапом, який породив ексцентричну версію Felicia Fun, випущену тиражем всього 4216 екземплярів, інформує Автопілот з посиланням на Motor1.com.

Felicia Fun, що позиціонувалася як автомобіль для дозвілля, мала унікальну особливість — зсувну задню перегородку за передніми сидіннями. При її зміщенні назад створювався простір для пари додаткових пасажирських місць, залишаючи при цьому місце для вантажу. Пасажирів у відкритій задній секції захищав брезентовий дах. Skoda також оснастила модель заднім спойлером і фарбувала всі екземпляри у яскраво-жовтий колір, хоча покупці могли додати індивідуальності за допомогою зелених або помаранчевих акцентів на деяких кузовних панелях. Це був сміливий експеримент, який і сьогодні викликає теплі спогади у шанувальників бренду.

Перенесемося у 2025 рік, і Felicia Fun знову з нами, хоча й не в тому вигляді, як ми її пам’ятаємо. Компанія Skoda відродила життєрадісний пікап у форматі цифрового концепту. Цей унікальний проєкт є частиною серії «Ікони отримують оновлення», до якої також увійшов згаданий раніше Favorit. Французький дизайнер Жульєн Петісеньйор переосмислив модель, використовуючи нову філософію дизайну Skoda «Modern Solid», що надало мініатюрному пікапу сучасного вигляду, зберігши при цьому вірність його корінням з 1990-х років.

Дизайнер прагнув передати «круту пляжну атмосферу» і навіть розробив деталізований інтер’єр. Звісно, для 2025 року салон наповнений екранами, проте його блокова панель приладів є своєрідним поклоном минулому, нагадуючи масивні ЕПТ-монітори. Ностальгія посилюється завдяки графіці, натхненній відеоіграми, на яких виросло ціле покоління. Це поєднання ретро-футуризму створює унікальний настрій, який навряд чи можна знайти в сучасних утилітарних автомобілях.

На відміну від оригіналу, відроджена Felicia Fun є суто двомісною, відмовившись від компонування 2+2 на користь збільшеного вантажного простору. Незважаючи на це, проєкт є цікавим експериментом, хоч і віртуальним. У сучасній автомобільній індустрії, де фінансові аналітики диктують умови, малоймовірно, що концерн Volkswagen Group колись схвалить випуск ще одного такого грайливого та непрактичного пікапа.

Skoda не випускала пікапи з часів зняття з виробництва Felicia. У 2010-х роках компанія розглядала можливість створення власної версії Amarok, але цей проєкт так і не був реалізований. Проте на початку цього року студенти професійної школи Skoda перетворили флагманський Superb на унікальний пікап з незвичними дверима та висувною задньою стінкою, призначеною для перевезення кріплення для велосипедів. Це доводить, що дух експериментів у чеській компанії все ще живий, хоча і здебільшого на рівні концептів.

Exit mobile version