Компанія Lexus, преміальний підрозділ Toyota, схоже, готує не один, а одразу два нових електричних суперкари, що може кардинально змінити уявлення про майбутнє високопродуктивних автомобілів. Нещодавні патентні зображення та кадри з офіційного відео презентації розкрили дизайн концепту, який суттєво відрізняється від раніше представленого прототипу Lexus Electrified Sport. Ця новина збурила автомобільну спільноту, породивши припущення про розробку ще однієї флагманської моделі, яка існуватиме паралельно з довгоочікуваним наступником легендарного LFA, інформує Автопілот з посиланням на Drive.

Уважний аналіз нового дизайну показує, що він не є простою еволюцією попереднього концепту. Автомобіль на патентах має більш агресивний та низький силует, з виразними аеродинамічними елементами, що натякають на його гоночне коріння. Зокрема, зміни торкнулися передньої оптики, форми бампера, бічних повітрозабірників та дизайну задньої частини, яка стала ще більш футуристичною. Якщо Lexus Electrified Sport вражав елегантними лініями, то новий прототип демонструє безкомпромісну орієнтацію на максимальну продуктивність та притискну силу.

Ці відмінності наштовхують на логічне запитання: чи не є цей автомобіль абсолютно новою моделлю в майбутній лінійці Lexus? Існує теорія, що компанія планує випустити два флагмани. Перший, умовно названий LFR, стане ідеологічним наступником бензинового V10-суперкара LFA і буде орієнтований на поєднання розкоші та екстремальної динаміки. Другий же, показаний на свіжих зображеннях, може виявитися більш хардкорною, трековою версією або ж самостійною моделлю, створеною на базі гоночного боліда Toyota GR GT3.

Незалежно від кількості моделей, їхні технічні характеристики обіцяють бути феноменальними. Раніше Lexus заявляв про амбітні цілі для свого майбутнього електричного суперкара: розгін від 0 до 100 км/год менш ніж за дві секунди та запас ходу на одному заряді близько 700 кілометрів. Досягти таких показників планується завдяки використанню твердотільних акумуляторів нового покоління. Ця технологія дозволить не лише збільшити ємність та дальність пробігу, але й суттєво зменшити час зарядки, що є ключовим фактором для електромобілів такого класу.

Особливий інтерес викликає інформація про розробку унікальної системи, що імітує роботу механічної коробки передач в електромобілі. Інженери Toyota та Lexus працюють над програмним забезпеченням та апаратними рішеннями, які дозволять водієві відчувати зміну передач, контролювати тягу та отримувати тактильний відгук, як у традиційних спорткарах. Ця інновація покликана зберегти емоційну складову керування автомобілем в епоху електрифікації та може стати однією з головних переваг майбутніх суперкарів бренду.

Зв’язок з автоспортом є ще одним важливим аспектом цього проєкту. Вважається, що дорожня версія суперкара буде тісно пов’язана з гоночним прототипом Toyota GR GT3, який вже проходить випробування на треках. Така стратегія дозволяє переносити передові технології та інженерні рішення з гоночних трас на дороги загального користування, забезпечуючи неперевершену керованість та надійність. Цілком імовірно, що саме новий концепт є цивільною інтерпретацією цього гоночного боліда.

Таким чином, Lexus стоїть на порозі нової ери у своїй історії. Замість одного наступника LFA, ми можемо отримати цілу родину високопродуктивних електричних моделей, кожна з яких матиме свій унікальний характер. Поява другого концепту свідчить про серйозність намірів компанії не просто конкурувати, а й задавати нові стандарти у сегменті електричних суперкарів, поєднуючи передові технології, вражаючу динаміку та неповторні емоції від водіння.

Exit mobile version