Чимало списів було зламано з того часу, як Mercedes-Benz прийняв немислиме рішення та оснастив легендарний C63 чотирициліндровим двигуном. Хоча офіційні дані про продажі так і не були оприлюднені, значні знижки на модель промовисто натякають, що AMG зіткнувся з труднощами, переконуючи клієнтів у цінності гібридної 2,0-літрової установки. Навіть високопосадовці компанії визнали, що бренд «втратив деяких клієнтів» після відмови від V8, інформує Автопілот з посиланням на Motor1.com.
Проте, схоже, зірка з трьома променями прагне виправити ситуацію. Матіас Гайзен, член правління з маркетингу та продажів, в інтерв’ю одному з провідних видань натякнув, що C63 все ж може отримати більший двигун. Однак не варто очікувати на повернення V8 – цього точно не станеться. Хоча в Аффальтербасі розробляють абсолютно новий восьмициліндровий агрегат, представники Mercedes нещодавно підтвердили, що флагманський C-Клас його не отримає. Що ж тоді? Схоже, на горизонті з’являється рядна «шістка».
Гайзен зазначив, що компанія розгляне варіанти, де на зміну чотирициліндровим моторам прийдуть шестициліндрові. Він додав інтриги, сказавши: «Це може бути гібрид, а може й ні. Можливо, це буде чистий ДВЗ. Ми повідомимо вам, коли прийде час».
Це не вперше, коли з’являються чутки про шестициліндровий C63. Кілька місяців тому профільні видання повідомляли, що AMG може встановити 3,0-літровий двигун з м’яким гібридом під кодовою назвою «M256M». Цей рядний шестициліндровий мотор вже добре зарекомендував себе в декількох моделях Mercedes, включаючи CLE 53, і навіть використовується в Aston Martin DBX.
Водночас німецькі журналісти припускали, що найгарячіший C-Клас може втратити індекс C63 на користь C53. Інші джерела, навпаки, стверджували, що AMG може зберегти назву C63 для плагін-гібридної версії з шістьма циліндрами. Яка з версій виявиться правдивою, покаже час, але поєднання чуток та офіційних коментарів робить повернення до рядного шестициліндрового двигуна все більш імовірним. Певна форма електрифікації, швидше за все, залишиться для відповідності суворим екологічним нормам.
Зміна силової установки може відбутися вже наступного року. Оновлення C-Класу заплановано на 2026 рік, і це може збігтися із запуском оновленої флагманської моделі. Чи буде вона називатися C63 або C53, поки неясно, але Mercedes-AMG точно не збирається залишати цю нішу. Очікується, що GLC 63 пройде аналогічний шлях оновлення, ймовірно, у 2027 році.
Якщо зміна назви все ж відбудеться, було б логічно очікувати і на зниження стартової ціни. Наприклад, у США, де C63 продається лише як седан, його вартість починається з 87 200 доларів, що лише на 1 675 доларів дешевше за головного конкурента – BMW M3 Competition xDrive. Це робить вибір для покупців ще складнішим.
До речі, про баварського суперника: BMW вже підтвердила, що наступне покоління M3 збереже свій рядний шестициліндровий двигун і дебютує у 2028 році. Тим часом Audi Sport готує новий RS5 Avant на заміну універсалу RS4, і там теж буде шість циліндрів. Однак у випадку з Audi майже підтверджено використання V6 як основи плагін-гібридної системи. Таким чином, Mercedes змушений реагувати, щоб не втратити позиції у преміальному сегменті.