Хоча мінівени сьогодні не очолюють рейтинги продажів, багато провідних автовиробників продовжують розвивати цей сегмент. До їх числа несподівано приєднався Mercedes-Benz, який анонсував вихід моделі VLE — елегантного електричного вена з витонченими формами, що обіцяє комфорт на рівні лімузина та базується на абсолютно новій платформі, інформує Автопілот з посиланням на Autoblog.
В основі VLE лежить нова модульна архітектура VAN.EA (Van Electric Architecture), що є ключовою для майбутнього комерційного та пасажирського транспорту бренду. Ця масштабована платформа дозволяє створювати різні за призначенням моделі на єдиній базі. Так, окрім восьмимісного пасажирського VLE, на ній буде збудовано й більш утилітарну версію VLS, орієнтовану на бізнес-клієнтів та вантажні перевезення.
[IMAGE_1]Нещодавно опубліковане тизерне зображення розкриває небагато деталей, але дозволяє скласти перше враження про дизайн. В очі впадає масивна передня панель з фірмовою зіркою та світлодіодною окантовкою, а також унікальні денні ходові вогні у вигляді трьох променів. Силует автомобіля, попри його клас, виглядає напрочуд спортивно та динамічно, з низькою та агресивною посадкою. Така форма не лише надає вену естетичної привабливості, але й позитивно впливає на аеродинаміку та стабільність на високих швидкостях.
Mercedes-Benz поки не розголошує офіційних даних про запас ходу VLE, однак компанія вже продемонструвала його вражаючі можливості. Прототип успішно подолав відстань у 1100 кілометрів під час тестового заїзду зі Штутгарта до Риму. На весь шлях знадобилося лише дві зупинки для зарядки тривалістю по 15 хвилин кожна. Цей результат наочно демонструє, що новий електричний мінівен готовий до тривалих подорожей і є зручним транспортним засобом для повсякденного використання.
[IMAGE_2]Наразі залишається відкритим питання, чи з’явиться VLE на ринку Сполучених Штатів. Mercedes успішно продає там фургони Sprinter, але повноцінних мінівенів не пропонував майже десять років, з часів зняття з виробництва R-Class. Проте, існують припущення, що в майбутньому VLE та VLS можуть отримати версії з двигунами внутрішнього згоряння, що потенційно розширить їхню аудиторію. Оскільки виробництво Sprinter вже налагоджено в Південній Кароліні, теоретично існує можливість для запуску американської виробничої лінії і для VLE.
[IMAGE_3] [IMAGE_4]Очікується, що серійне виробництво VLE та його комерційного аналога VLS розпочнеться у 2026 році. Як повідомляють профільні видання, передсерійне складання вже стартувало на заводі автовиробника у Віторії, Іспанія. Представники Mercedes-Benz особливо підкреслюють, що розробка вена відбувалася в рекордно короткі терміни, що свідчить про високу ефективність нових підходів компанії до проєктування та тестування.