Компанія Mercedes-AMG готує до серійного виробництва вражаючий концепт GT XX і, схоже, серйозно розглядає ідею створення дводверної купе-версії цього електромобіля. Такий крок може стати прямою відповіддю на домінування Porsche 911 у сегменті спортивних купе, але для цього компанії потрібно знайти економічне обґрунтування значних інвестицій, інформує Автопілот з посиланням на Jalopnik.

Запланована серійна версія чотиридверного GT XX стане першим автомобілем, побудованим на новітній 800-вольтній платформі AMG.EA. Ця архітектура також ляже в основу потужного електричного позашляховика, дебют якого очікується приблизно у 2027 році. Хоча SUV майже гарантовано стане бестселером, керівник Mercedes-AMG Міхаель Шибе не виключає появи й нішевого електричного купе.

На Мюнхенському автосалоні Шибе зазначив, що в цьому питанні є дві сторони: емоційна та раціональна. З емоційної точки зору, такий автомобіль безумовно варто було б створити. Однак раціональний підхід вимагає відповіді на питання, чи буде ринок достатньо великим, щоб виправдати необхідні капіталовкладення. При цьому він підкреслив, що з технологічної точки зору інженери AMG точно знають, як реалізувати такий проєкт.

Керівництво компанії поки не встановлює жодних часових рамок для можливого виходу електричного купе на ринок, зберігаючи гнучкість у даті запуску. Це означає, що Mercedes може прискорити розробку, якщо в найближчі роки попит на високопродуктивні електромобілі раптово зросте. Поки що ринок розвивається повільніше, ніж очікувалось, але ситуація може змінитися.

Шанувальникам двигунів внутрішнього згоряння не варто хвилюватися. Як запевняють авторитетні автомобільні видання, бензиновий AMG GT з V8 нікуди не зникне. Навіть якщо електрична версія купе отримає зелене світло, вона продаватиметься паралельно з класичною моделлю, а не на заміну їй. Шибе підтвердив, що компанія продовжуватиме інвестувати в платформу для ДВЗ і в наступному десятилітті.

Наразі ринок не пропонує багато повністю електричних альтернатив у тому сегменті, який міг би зайняти AMG GT EV. Одним з небагатьох прямих конкурентів є Maserati GranTurismo Folgore. Тому потенційній новинці доведеться змагатися переважно з бензиновими грандами, такими як Porsche 911, Aston Martin Vantage, Ferrari Roma та Bentley Continental GT.

Варто нагадати, що потенційне дводверне купе GT не стане першим електричним суперкаром в історії AMG. Ще у 2013 році Mercedes випустив обмежену серію з дев’яти SLS AMG Electric Drive. Той автомобіль, оснащений чотирма електромоторами, видавав 740 кінських сил та 1000 Нм крутного моменту. Хоча це був радше інженерний експеримент, ніж серійний продукт, він наочно продемонстрував можливості бренду в галузі електричної мобільності.

Exit mobile version