Світ електромобілів стає ареною для дедалі запекліших змагань, де навіть технологічні гіганти, як-от Xiaomi, встановлюють рекорди на Нюрбургринзі. У відповідь на це Mercedes-AMG вирішив продемонструвати не просто потужність, а витривалість своєї нової електричної архітектури, влаштувавши їй екстремальний тест: імітацію навколосвітньої подорожі за вісім днів, інформує Автопілот.

Звісно, ніхто не відправляв концепт-кар AMG GT XX у реальну подорож навколо планети. Замість цього інженери поставили за мету подолати еквівалентну дистанцію у 40 075 кілометрів на знаменитому італійському випробувальному треку Нардо. Для реалізації цього амбітного проєкту була залучена величезна команда, до складу якої увійшли 17 пілотів, включно із зіркою Формули-1 Джорджем Расселом, а також цілодобові служби порятунку, механіки та інший технічний персонал.

Щоб гарантувати успіх та зібрати максимальну кількість даних, Mercedes виставив на трасу одразу два ідентичні прототипи Concept AMG GT XX. Вони стартували одночасно і рухалися в невпинному темпі. У підсумку, для завершення програми знадобилося 3177 кіл, 7 днів, 13 годин, 24 хвилини та 7 секунд. Але це був лише один із багатьох рекордів, встановлених німецьким автовиробником.

За цей тиждень напружених випробувань було побито 25 рекордів на довгі дистанції. Одним із найвизначніших стало досягнення з найбільшої відстані, пройденої електромобілем за 24 години. Концепт від AMG подолав 5478 кілометрів за добу, перевершивши попередній рекорд більш ніж на 1500 кілометрів. Також було доведено, що електромобіль здатен проїхати 40 000 км менш ніж за вісім днів.

Пілоти підтримували середню швидкість близько 300 км/год, яка, за розрахунками інженерів, забезпечувала ідеальний баланс між швидкістю руху та часом, необхідним для підзарядки. Зупинки робилися виключно для поповнення запасу енергії, при цьому середня потужність зарядки становила 850 кВт. Такий шалений ритм підтримувався майже вісім діб безперервно.

Основною метою цього марафону було змоделювати максимальні навантаження, які може витримати силова установка в реальних умовах. Акумулятори та електродвигуни пройшли через численні цикли екстремального водіння та високошвидкісних зарядок. Як зазначив Маркус Шефер, головний технічний директор компанії, мета полягала в тому, щоб «переосмислити межі технічно можливого в епоху електричних приводів».

В основі концепту лежить нова 800-вольтова платформа AMG.EA. Вона використовує три аксіально-потокові двигуни, розміщені у двох блоках електроприводу, які живлять усі чотири колеса від акумулятора з рідинним охолодженням. Це не проміжне рішення, а справжній крок вперед, покликаний просувати всю галузь через інновації.

Силова установка прототипу видає понад 1360 кінських сил, що перевершує показники Lucid Air, хоча й дещо поступається заявленій потужності Xiaomi SU7 Ultra. Проте Mercedes-AMG цим тестом намагається змінити наратив: майбутнє електромобілів — це не лише про максимальну потужність, а й про витривалість, надійність та здатність долати неймовірні відстані за рекордно короткий час.

Exit mobile version